Bendradarbiavimas yra jaudinanti galimybė tiek „Renault Sport F1“, tiek „AT&T Williams“. Anglai ir prancūzai labai sėkmingai bendradarbiavo 1989–1997 metais, tada buvo lengvai laimėti keturi piloto, penki konstruktorių čempiono titulai bei 63 lenktynės. Ji – daugiausiai prisiminimų žadinančių dešimto dešimtmečio įvykių – 1992 m. Nigelio Mansellio laimėto Didžiosios Britanijos Grand Prix, ketvirtojo Alaino Prosto pasaulio čempiono titulo ir klasikinių Damono Hillo, Jacques Villeneuvo ir Michaelio Schumacherio dvikovų – priežastis.
„Renault Sport F1“ prezidentas Bernardas Rey sakė: „Renault“ pasilieka "Formulėje-1" tam, kad pasiektų sėkmę eidama ekonomišku keliu, o partnerystė su „Williams“ suteiks didelio potencialo siekiant tokių puikių rezultatų, kokiais su partnerių komandomis džiaugėmės pastaraisiais metais. „Williams“, siekdama atnaujinti savo veiklą, neseniai žengė kelis svarbius žingsnius – tiek komercinius, tiek techninius ir mes jaučiame, kad ši partnerystė yra kitas svarbus žingsnis šiame kruopščiame plane. Jis atskleidžia, kaip smarkiai komanda dirba, kad pasiektų rezultatus, kurie puikiai dera su mūsų pačių tikslais.
NuoBendradarbiaujant taip pat buvo sukurtas ir pagamintas ikoninis „Renault Clio Williams“ 2012 m., kai turėsime keturis partnerius, pirmausime tarp variklių gamintojų pagal užimamą rinkos dalį, be to, tai sudarys galimybę ir toliau naudoti "Formulę-1" kaip rinkodaros platformą mūsų motininei kompanijai „Renault“ ir apie šį ryšį priminti mūsų gerbėjams ir klientams visame pasaulyje.
Atgaivinti „Williams-Renault“ vardą, žinoma, yra didelė garbė. Kartu gaminome lenktyninius automobilius, pripažintus dėl jų techninių inovacijų ir tą periodą iki šiol laikome sėkmingiausiu per visą „Renault“ istoriją F-1. Tai tikrai jaudinanti galimybė tiek „Renault“, tiek „Williams“.
Frankas Williamsas, „AT&T Williams“ komandos vadovas, teigia: „Džiaugiamės ir esame sujaudinti savo naujos partnerystės su „Renault“. Tai suvienija F-1 komandą ir lyderiaujantį automobilių gamintoją bei papildo mūsų naujus santykius su „Jaguar“. Tai pat esame dėkingi „Cosworth“: paskutinius dvejus metus jie buvo sąžiningi ir patikimi partneriai tiek trasoje, tiek už jos ribų. Mes tikimės dirbti su jais ateityje kitose savo verslo srityse.
Mūsų ankstesnis bendradarbiavimas su „Renault“ buvo pats sėkmingiausias „Williams“ istorijoje, bet mes neleisime sau per daug pasinerti į praeitį. Turime žiūrėti į ateitį ir atkurti savo reputaciją trasoje, tikiuosi, kad ši partnerystė leis mums tą padaryti“.
Apie „Williams-Renault“ bendradarbiavimą
Pirmąjį savo bendradarbiavimo rezultatą „Williams“ ir „Renault“ pristatė 1989 m. – „Renault“ sukūrė naują 3,5l V10 variklį, atitinkantį pasikeitusias variklių taisykles. Pirmaisiais varžybų metais šis bendradarbiavimas padėjo laimėti du Grand Prix ir paklojo pamatus ateinančių metų automobiliui, FW14, kuris įėjo į F-1 istoriją kaip vienas geriausių važiuoklės-variklio derinių. Jis buvo toks sėkmingas, kad buvo pagaminti dar trys tokie deriniai, įskaitant FW14B, kuris dominavo F-1 1992 m., kai buvo laimėta 10 iš 16 lenktynių, o Nigelis Mansellis užsitikrino čempiono titulą vos įpusėjus sezonui, per Vengrijos Grand Prix.
Mansellis laimėjo pirmąjį iš keturių bendradarbiavimo metu pasiektų čempiono titulų, kiti buvo laimėti 1993 m. (Prostas), 1996 m. (Hillas) bei 1997 m. (Villeneuvas), taip pat laimėti penki konstruktorių čempiono titulai (1992, 1993, 1994, 1996 ir 1997 m.)
„Williams“ ir „Renault“ taip pat bendradarbiavo už F-1 ribų – jos kūrė turistinį automobilį ir šio projekto rezultatas buvo „Renault Laguna“, dalyvavęs „British Touring Car Championship“. Sėkmė vėlgi netruko ateiti ir partnerystė padėjo laimėti visus tris 1997 m. čempiono titulus: vairuotojo, gamintojo ir komandos.
Bendradarbiaujant taip pat buvo sukurtas ir pagamintas ikoninis „Renault Clio Williams“ – vienas iš daugiausiai apdovanotų kartos hečbekų.