Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Ring Challenge“ lenktynėse laimėti bus galima ir su kasdieniu automobiliu

Gegužės 18 dieną prasidės Lietuvos žiedinių lenktynių sezonas. Pirmasis „Ring Challenge: League of Masters“ renginys vienintelę Lietuvos lenktynių trasą, „Nemuno žiedą“, kaip reikiant pratampys per siūles, nes tą pačią dieną čia savo metų pasirodymus pradės visų įskaitų „žiedininkai“.
„Ring Challenge“ lenktynės
„Ring Challenge“ lenktynės / Organizatorių nuotr.

Bus duotas startas „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių ir „Liqui Moly“ Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionatams, vyks Lietuvos „Time attack“ čempionato pirmasis etapas. Pokyčiai būtent pastarajame čempionate leis atsijoti profesionalus nuo pradedančiųjų ir suteiks šansą talentingiems naujokams su kasdieniais automobiliais mėginti lipti ant pakylos.

Pradedančiųjų už borto nepaliks

„Ring Challenge“ renginių serija atsirado tik pernai, jis veikė kaip C lygos varžybų organizatorius, siūlydamas automobilių sporto naujokams savo karjerą pradėti aukšto lygio renginyje. Paskelbus, kad „Ring Challenge“ šiemet perims aukščiausios A lygos varžybų organizavimą, tarp pradedančiųjų sportininkų išsyk nuvilnijo nusivylimo atodūsiai: „O kur gi teks važiuoti mums?“

Naujieji žiedinių lenktynių rengėjai nepaliko pradedančiųjų ant ledo ir nusprendė praplėsti savo veiklą – organizuoti lenktynes tiek profesionalams, tiek pradedantiesiems.

„Vystėme „Ring Challenge“ renginių seriją, turėdami tikslą į automobilių sportą pritraukti naujų žmonių. Stengėmės pradedantiesiems suteikti kiek įmanoma geresnes sąlygas pradėti lenktyniauti. Ėmėme pavyzdį iš geriausių, kūrėme aukščiausio lygio standartus tam, kad naujokai iš karto judėtų teisinga linkme. Ir dabar, tapę aukščiausios lygos „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato organizatoriais, mes savo pradinių tikslų ne tik neišduodame, bet ir keliame juos į naują lygį. Naujokai turės galimybę lenktyniauti tame pačiame renginyje kartu su profesionalais, dalintis tais pačiais apdovanojimų pakylos laipteliais“, – kalbėjo „Ring Challenge“ organizatorė Ugnė Rukšėnaitė.

Pats pirmasis laiptelis link žiedinių lenktynių olimpo – „Time Attack“ lenktynių laikui serija. Čia dalyviai lenktyniauja ne tarpusavyje, o patys su savimi, stengdamiesi parodyti kiek įmanoma įspūdingesnį trasos įveikimo laiką. Čia, mažiausiai rizikuojant, susipažįstama su važiavimu trasoje, trajektorijomis, teisėjų darbu.

Standartiniai automobiliai – iš tiesų standartiniai

Padedant buvusiam Lietuvos automobilių sporto federacijos techninių reikalavimų komiteto pirmininkui Egidijui Janavičiui, šiemet iš ankstesnės „Street“ klasės buvo išgrynintos dvi atskiros klasės automobiliams: „Stock“ ir „Semi PRO“, taip pat išlieka „PRO“ klasė.

Pirmojoje – „Stock“ – kategorijoje galės lenktyniauti tik visiškai standartiniai automobiliai – tokie, kokie jie išriedėjo iš gamyklos. Galimi tik minimalūs pokyčiai, nedarantys didelės įtakos greičiui, arba tie, kurie įgyvendinti tik dėl saugumo. Galima pakeisti stabdžių diskus ir kaladėles, nes standartiniai mašinų stabdžiai linkę perkaisti, taip pat galima pakeisti amortizatorius, tik naudoti reikia tokius, kurie yra be išsiplėtimo bakelių.

„Anksčiau „Street“ klasės reglamentas buvo gana liberalus ir ten dalyvavę automobiliai greičiu lenkdavo galingiausius lenktyninius automobilius, ir net į trasą jie būdavo atvežami ant tralų. Šiemet reikalavimai šiai kategorijai buvo stipriai sugriežtinti tam, kad klasė būtų skirta būtent pradedantiesiems, norintiems išmėginti savo jėgas lenktynėse standartiniu automobiliu. Buvo norima jiems palikti galimybę kovoti dėl aukštų pozicijų su kitais lygiaverčiais dalyviais, kurie, galbūt, į trasą atvažiuos savo kasdieniu automobiliu“, – pokyčius argumentavo U. Rukšėnaitė.

Užkibusiems ant lenktynių teikiamo adrenalino, norintiems tobulinti savo automobilius ir lėkti greičiau yra skirta „SemiPRO“ klasė. Joje dalyvaujantiems automobiliams leidžiami tam tikri patobulinimai. Ir, galiausiai, PRO kategorija, kurioje automobiliams netaikoma praktiškai jokių apribojimų, išskyrus tai, kad šie turi būti su visa privaloma saugumo įranga: saugos lankais, sportinėmis sėdynėmis ir t.t., skirta tiems, kurie nori gerinti trasos rekordus.

„Mes žiūrime į ateitį ir norime išskirti A, B ir C lygas. C grupę siekiame palikti pradedantiesiems, norime sudaryti visas sąlygas, kad jie galėtų lenktyniauti kuo pigiau, kuo paprasčiau, tuo pačiu būtų konkurencingi, o tada jau galėtų lipti aiškiai apibrėžtais techniniais laipteliais į aukščiausią lygą“, – komentavo organizatorė.

Mėgėjų trofėjai bus išsaugoti mėgėjams

Keičiasi ir „Liqui Moly“ Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionato vykdymo tvarka. Tik pernai prasidėjęs čempionatas iš karto susilaukė dalyvių priekaištų dėl to, kad C lygos lenktynes vis laimi A lygai priklausantys, pasitreniruoti atvykę profesionalai.

„Ring Challenge“ komanda šią problemą išsprendė paprastai: A lygos dalyviai su savo automobiliais, kuriais važiuos „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionate, galės dalyvauti C lygos varžybose, tačiau ne įskaitoje. Kitaip tariant, važiuoti galės, galės ir laimėti, bet apdovanojimų negaus, šie bus teikiami išskirtinai mėgėjų lygos dalyviams. Arba A lygos dalyvis turės susirasti kitą automobilį, galbūt, pavyzdžiui, susikeisti su C lygos dalyviu. Šie galės važiuoti ir A lygos automobiliais.

C lygos lenktynėse gali dalyvauti ir D kategorijos lenktynininko licencijų neturintys dalyviai, jiems bus paruošta saugesnė trasa su papildomomis greičio mažinimo zonomis, tačiau saugos lankai ir kita saugumo įranga automobiliuose – privaloma.

Prasidėjo registracija

Šiuo metu jau vyksta išankstinė registracija į pirmąjį metų „Ring Challenge“ renginį, o šeštadienį, balandžio 20 d., „Ring Challenge“ interneto puslapyje prasidėjo atvira dalyvių registracija tiek į „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato, tiek į „Liqui Moly“ Lietuvos mėgėjų lenktynių čempionato, tiek į Lietuvos „Time Attack“ čempionato važiavimus.

Iš viso 2019 metais įvyks keturi „Ring Challenge“ renginiai. Du didieji, kuriuose vyks visi įmanomi Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato važiavimai, ir du, kurie bus skirti tik C lygai – pradedantiesiems sportininkams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos