Lenkas savo vairuoto „Citroen C4 WRC“ nesuvaldė priešpaskutiniame varžybų greičio ruože. Po avarijos automobilis net užsidegė, tačiau tiek vairuotojas, tiek šturmanas Emanuele Inglesi traumų ir nudegimų išvengė.
Prieš incidentą R. Kubica prieš artimiausią persekiotoją Cedricą Robertą, vairavusį žemesnės „Super 2000“ klasės techniką, turėjo beveik šešių minučių persvarą. Ralio pradžioje pagrindiniu lenko varžovu buvo „Peugeot 307 WRC“ pilotavęs WRC ir IRC prizininkas Freddy Loixas, tačiau net ir patyręs prancūzas prieš savo pasitraukimą buvo atsilikęs daugiau nei dvi minutes.
Toks R.Kubicos pasirodymas nustebino jam dalyvauti šiose lenktynėse padėjusią „Citroen“ Pasaulio ralio čempionato (WRC) komandą.
„Jis labai profesionalus. Kai pirmąjį kartą jį sutikau, prieš pirmąjį jo startą ralyje „Citroen“ automobiliu, jis pademonstravo tokią didelę motyvaciją“, – sakė ekipos vadovas Yves Mattonas.
„Jis taip nori lenktyniauti ralyje, jis jaučią tokią aistrą šiam sportui. Tai buvo viena priežasčių, dėl ko norėjome jam kuo nors padėti – parodyti jį kaip pavyzdį jaunimui, ką galima pasiekti su motyvacija.“
„Robertas pasirodė normaliai. Jis automobilį vairavo puikiai.“
Po šiurpios avarijos karjerą „Formulėje-1“ turėjęs sustabdyti R.Kubica, kol kas negalintis treniruotis vienviečiu bolidu, praėjusį savaitgalį „Citroen C4 WRC“ automobiliu laimėjo Como ralį Italijoje.
Varo ralis laikomas geru pasiruošimu Monte Karlo raliui, kuriuo bus pradėtas kitų metų WRC sezonas.