„Atvažiavom čia ne treniruotėse greitį rodyti ir matuotis kažkuo. Atvažiavom laimėti, o kaip mes tą darom, jau mes sprendžiame. Didelis eismas, nesinori sudaužyti automobilio, nenaudojam ir labai gerų padangų. Atvažiavom pasibandyti automobilį, susireguliuosim, o lenktyniausim lenktynėse. Manau, nėra ko plėšytis ir kažkam kažką įrodinėti. Reikia priprasti prie automobilio, priprasti prie eismo“, – kalbėjo techninio aptarnavimo zonoje sutiktas Robertas Kupčikas.
Greičiausias R. Kupčiko komandos „Balpol-15min powered by Oktanas Racing“ ratas pirmose penktadienio treniruočių sesijose buvo įveiktas per 1 min. 13,926 sek. Komanda pagal šį rodiklį užėmė penktą vietą.
„Reikia pataikyti ir švarų ratą pravažiuoti. Aš negavau nė vieno „švaraus“ rato, vis kažkas maišosi“, – sakė lenktynininkas.
Jis pernelyg nesureikšmino ir penktadienio vakarą vyksiančios kvalifikacijos. Jo teigimu, jokio skirtumo, ar 9 valandų lenktynes pradėsi iš pirmos, ar iš penktos vietos.
„Faktas, kad kvalifikaciją stengsimės įveikti greičiau. Tačiau bet kokia kaina būti pirmiems, nematau reikalo. Pergalės kvalifikacijoje nauda – gauni pakalbėti spaudos konferencijoje ir ant scenos užlipti. Nelabai čia to ir reikia“, – ironizavo R. Kupčikas.
Neabejotinai kvalifikacijos favoritei, „Algirdai Racing team“ komandai vadovaujantis Algirdas Ramanauskas džiaugėsi, kad patikimumu ankstesnėse lenktynėse negalėjęs pasigirti „Aquila SR1“ automobilis šiemet yra gerokai patobulintas – didžioji dalis anksčiau kamavusių techninių problemų išspręsta.
„Nesklandumų šiokių tokių išlindo, nes vakar turėjom smulkią avariją. Bet viskas yra sutvarkoma. Dabar nevažiuojam visu tempu, nes taupom automobilį ir testuojamės. Kvalifikacijoje jau bandysim automobilį panaudoti“, – sakė jis.
„Siųskpigiau.lt – Žaibelis“ komanda su „Honda Integra“ niekada nepretenduoja į kvalifikacijos ar treniruočių lyderius, tačiau nedidelės degalų sąnaudos ir patikimas automobilis šiai komandai ne kartą padėjo patekti į greičiausiųjų dešimtuką lenktynėms pasibaigus.
Komandos vairuotojas Ignas Palaima džiaugėsi, kad bandymai pavyko puikiai – „automobilis sutvarkytas iki galo – teisingai, tvarkingai“. Jokių problemų „Honda Integra“ neparodė.
Jis juokavo, kad konkurentai be reikalo galvoja, jog komandos tempas mažesnis, nei būdavo anksčiau, mat „Honda Integra“ apauta senomis padangomis – treniruotėse neverta naudoti naujų.
„Automobilis nėra pranašesnis už lyderius. Esam susidirbę, greiti lenktynininkai. Visi važiuojam daugmaž vienodu greičiu, tad finale ir išeina gana geras rezultatas“, – kaip niekuo neišsiskiriančiu automobiliu pavyksta pasiekti aukštų rezultatų, atskleidė I. Palaima.
Lenktynininkas sakė, kad kitas svarbus dalykas – vengti lenktyniavimo tarpusavyje. Jų komandos vadovas netgi nesako vairuotojams, kokie jų rato įveikimo laikai – ne komandos viduje reikia lenktyniauti, o su konkurentais.
BMW M3 automobiliu važiuojantis „Luktarna“ komandos atstovas Remigijus Devainis pasakojo, kad didžiausia šviežiai surinktos mašinos bėda – amortizatorių ir stabdžių sureguliavimas. Sureguliuoji priekinius stabdžius, prastai veikia galiniai, sureguliuoji galinius – prastai veikia priekiniai.
„Iki varžybų problemas, man rodos, išspręsim“, – optimistiškai kalbėjo R. Devainis.
Jis teigė, kad automobilis pajėgus patekti į greičiausiųjų dešimtuką – to jie ir sieks kvalifikacijoje. Lenktynininkas sakė, kad pirmąją 1000 km varžybų pusę bandys važiuoti stabiliai, o antroje pusėje jau kaip bus – jeigu reikės ką nors vytis, teks spausti.