Po septynių kilometrų Rokas finišavo ketvirtas bendroje įskaitoje ir pirmas savo T4 kategorijoje, nusileidęs tik vietiniams lenktynininkams K. Holowczyc, M. Maluszinskyj ir arabui Yazeed Al Radji, kurie buvo greitesni už lietuvį, tačiau jie važiavo bent kelis kartus galingesne technika.
„Rokas mane neįtikėtinai nustebino pademonstravęs tokį greitį. Bet svarbiausia, kad jis labai greitai adaptuojasi prie besikeičiančios dangos – šlapia, sausa, smėlis, molis, asfaltas – jis per sekundės dalį supranta kaip keičiasi sukibimas. Todėl ir rezultatas toks geras,“ – po finišo nestokojo pagyrų lietuviui jo patyręs šturmanas A. Monleon.
Šeštadienio startų specifika
Po kvalifikacinio greičio ruožo pirmi dešimt sportininkų turi privilegiją rinktis šeštadienio greičio ruožo starto poziciją. Tarp pirmo dešimtuko bus trijų minučių tarpai, tad šie sportininkai turės galimybę ilgiau pavažiuoti be besimaišančių lėtesnių sportininkų. Visi kiti dalyviai turės startuoti kas minutę.
Rokas, patartas šturmano, pasirinko devintą starto poziciją – į priekį praleido tris savo konkurentus T4 klasėje.
„Mano šturmanas Armandas patarė specialiai startuoti vėliau savo pagrindinių konkurentų. Taip mes galėsime kontroliuoti jų greitį ir svarbiausia, jie jaus kur kas didesnę įtampą negu mes,“ – savo pasirinkimą komentavo R. Baciuška. Prieš lietuvį startuos net trys tiesioginiai priešininkai su motobagiais.
Šeštadienį sportininkai startuoja itin anksti, nes šeštadienis turėtų nuspręsti lenktynių nugalėtojo likimą – mat sportininkų laukia du greičio ruožai po 185 km. Tai kone 80 procentų visos ralio distancijos. Tad per sekmadienį likusius keliasdešimt kilometrų jau nebebus įmanoma smarkiai pasigerinti savo pozicijos, todėl rezultato reikia siekti šiandien. Pirmasis automobilis į startą pajudėjo septintą valandą ryto.