Pusfinaliai ir finalas: švedų dominavimas
Finalą gausiai laistė lietus. Tai tik padidino intrigą, nes trasa buvo ypatingai slidi. Tikėdmiesi lėto pirmo rato, Jokerį jau pirmame rate pasirinko net keturi lenktyniinkai. Tiesa, T.Hansenas į Jokerį įslydo, regis, netyčia, atakuojamas varžovų.
Pirmasis užtikrintai finišavo dukart pasaulio čempionas J.Kristoferssonas (VW Polo), sugrįžęs po metų pertraukos. Antras - M. Ekstromas (Audi S1). Trečias A.Marklundas (Renaul Megane).
Rokui pusfinalyje pritrūko sėkmės, jo automobilio finiše nepamatėme. Iš pradžių Rokas važiavo ketvirtas, tačiau netrukus jį aplenkė vengras K.Szabo. Galiausiai Roko „Clio“ visai sustojo. Vėl turbinos gedimas.
Pirmajame pusfinalyje, kaip ir buvo galima tikėtis, laimėjo J.Kristofferssonas. Kiti du į finalą patekę piloai – N.Gronholmas ir R.Larsonas. Tačiau šis lenktyninkas už neleistiną A.Marklundo ataką gavo 3 sek. baudą. Todėl į finalą pateko Antonas Marklundas.
Antrajame pusfinalyje M.Ekstromas pateisina čempionišką charakterį. Jam už nugaros – T.Hansenas ir T.Scheideris.
Trečioji kvalifikacija Q3
Puiku, Rokas pateko į pusfinalį! Kad tik mechanikai spėtų atstatyti automobilį iki starto.
Rokas Baciuška po starto atlaikė kontaktinę kovą ir važiavo antroje pozicijoje. Tačiau jau pirmajame rate šoko į Jokerį. Šis sprendimas pranašumo nesuteikė, nes vėliau kiti varžovai iš Jokerio grįžo prieš lietuvį. Be to, prieš finišą užsiliepsnjo Roko automobilis... Vis dėlto Rokas kirto finišo liniją, šaunuolis.
Tačiau net ir tokiomis sąlygomis Rokas (jis finišavo ketvirtas) sugeba pademonstruoti panašią spartą kaip ir Q2. Laikas 3:08 min nėra blogas. Bet dėl pusfinalio kyla abejonių. Be to, reikia atstatyti automobilį.
Antroji kvalifikacija Q2
Fantastika. Rokas – ant pusfinalio slenksčio. Turint omeny, kad „Clio“ yra naujas automobilis ir kad Roko kolega Chicheritas su analogišku „Clio“ pademonstravo tik kuklų rezultatą, R.Baciuškos rezultatas yra labai geras. Laukiame Q3 važiavimų 14.15 val.
Šaunuolis Rokas, antrajame važiavime finišavo antras, tuo pačiu pademonstruodamas puikų rezultatą. Lietuvis pasirinko puikią taktiką. Po starto iššokęs į antrą poziciją paskui N.Gronholmą, antrajame rate nėrė į Jokerį ir sugrįžo į trasą prieš likusius varžovus. Kova dar nebaigta, bet lietuvis turi šansų patekti į kvalifikacijos TOP12 ir tuo pačiu į pusfinalį.
Kvalifikaciniai važiavimai: po Q1 Rokas nėra patenkintas rezultatu, dominuoja švedai
Po pirmos kvalifikacijos Q1 Rokas užima 12-ąją vietą, kuri leidžia važiuoti pusfinaliuose. Tačiau prieš akis dar Q2 važiavimai 12.50 val.
„Ne taip gerai, kaip tikėjausi“, – rašo Rokas Baciuška po finišo.
Po Q1 pirmauja tituluotieji WRX čempionai – Johanas Kristofferssonas ir Mattias Ekstromas. Trečias – Europos RX čempionas Robinas Larssonas.
Roko Q1 startas ir P3
Q1 (pirmojoje kvalifikacijoje) Rokas Baciuška startavo trečioje grupėje, o varžovai – labai stiprūs. T.Timerzianovas agresyvus, o K.Hansenas nors ir lėtesnis už brolį Timo, bet vis tiek taikosi į podiumą.
Rokas finišavo trečias keturių sportininkų grupėje. Bendroje įskaitoje po dviejų grupių važiavimų Rokas kol kas lieka septintas, bet reikia laukti kitų rezultatų.
Starte per susistumdymą Rokas įlindo į trečią poziciją, už savęs palikdamas T.Timerzijanovą. Ir iškart nėrė į Jokerį.
Netrukus lūžo ruso „Hyundai“ važiuoklė, priekinis dešinysis ratas nevaldomas, todėl jis neturėjo šansų pavyti Roko. Kita vertus, tai leido lietuviai šioje slidžioje ir aštriais „kerbais“ posūkiuose pasižyminčioje trasoje nerizikuoti ir važiuoti savo tempu.
Beje, pirmoje grupėje greitasis Andreas Bakkerud liko paskutinis... Bręsta intriga. Ir Chicheritas su „Clio“ (tokiu važiuoja ir Rokas) liko grupėje paskutinis.
Treniruotės
Treniruotėse greičiausias buvo Andreas Bakkerud iš „RX Cartel“. Bet tai dar nieko nereiškia. Laukia kontaktinė kova.
Starto tvarka ir transliacijų grafikas
Pateikiame transliacijų grafiką Švedijos laiku. Lietuvoje bus valanda daugiau, taigi pirmosios kvalifikacijos prasideda 11.30 val.
Kiekvieną WRX etapą sudaro trys kvalifikaciniai važiavimai. Pagal surinktus taškus 12 dalyvių patenka į pusfinalių važiavimus. Po jų 6 greičiausi lenktynininkai atrenkami į finalą.
Trasą sudaro asfalto danga ir smėlio/žvyro Jokeris (papildoma „kišenė“), į kurį būtina užsukti bent kartą.