„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Rokas Baciuška traukiasi iš pasaulio ralio kroso čempionato

Šis sezonas Rokui Baciuškai – šiuo metu greičiausiam pasaulyje kartingų ir, ko gero, žiedinių lenktynių lietuviui, turėjo būti ypatingas. Pernai puikiai pasirodęs su „Renault Megane“ komandos GCK sudėtyje (Rygoje laimėjo kvalifikaciją), šiemet su autosporto legenda Guerlainu Chicheritu Rokas atstovavo dukterinei GCK komandai „Unkorrupted“ ir persėdo į kitą automobilį – „Renault Clio“.
Rokas Baciuška
Rokas Baciuška / Komandos nuotr.

Tačiau panašu, kad sezonas (bent jau su „Clio“) Rokui Baciuškai baigtas. Akivaizdu, kad šis, naujasis, komandos automobilis, švelniai tariant, „nevažiuoja“. Ir visai nesvarbu, kas sėdi prie jo vairo: Rokas Baciuška, Guerlainas Chicheritas ar patyręs automobilių bandytojas ir reguliuotojas Kevinas Abbringas. Rezultatas tas pats – „Renault Clio“ velkasi antrajame dešimtuke. O dar blogiau, kad ne visuomet atlaiko išbandymus – kartais net užsidega. Tačiau net ir degančiu automobiliu Švedijoje Rokas pasiekė pusfinalį.

Kitaip tariant, „Clio“, į kurį komanda dėjo daug vilčių, o Roko Baciuškos rėmėjai ir šeima sudėjo daug pinigų, nėra pakankamai ištobulintas, kad galėtų konkuruoti su greičiausiais pasaulyje. Todėl Rokas Baciuška socialiniuose tinkluose paskelbė, kad traukiasi iš WRX ir šį savaitgalį Barselonos etape nedalyvaus.

„Labai gaila, tačiau #unkorrupted komanda nutarė nedalyvauti Barselonos lenktynėse. Kadangi automobilis tiesiog nėra konkurencingas, nematau prasmės juo lenktyniauti. Mano tikslas nėra vilktis gale. Kad ir Pasaulio čempionate. Ačiū visiems už palaikymą, apie savo artimiausius ir tolimesnius planus informuosiu papildomai“, – parašė Rokas Baciuška.

Ko tikėtis?

Jei WRX etapas Barselonoje įvyks, tai jau bus 8-osios lenktynės. Taigi, net jei dėl COVID-19 situacijos organizatoriai atšauktų etapus Vokietijoje ir Belgijoje, čempionatas jau būtų įvykęs. Kitaip tariant, Rokui neverta daryti skubotų sprendimų dėl realiai likusio vieno šių metų WRX etapo ir pulti tartis su bet kuo. Nes su „Clio“ vargti nebėra prasmės. Čempionato kalendorių rasite čia.

Todėl realiausias scenarijus – kad Rokas Baciuška ieškos galimybių kitą sezoną lenktyniauti komandoje, kuri gali pasiūlyti greitą ir patikimą automobilį. Nes bet kuriuo atveju Rokas turi susimokėti už galimybę lenktyniauti įspūdingą pinigų sumą. Ji oficialiai nėra skelbiama. Tačiau laidoje "Gazas&Stabdis" Rokui išsprūdo frazė, kuri leidžia įsivaizduoti, kiek kainuoja lenktynės:

VIDEO: Gazas&Stabdis: Rokas Baciuška – apie svarbiausias ralio kroso taisykles ir pinigus

Todėl, kaip pakomentavo vienas R.Baciuškos gerbėjų feisbuke, neverta mėtyti pinigų sraigėms, geriau ruoštis kitam sezonui. Taigi Roko ir jo komandos sprendimas yra skaudus, bet, ko gero, teisingiausias.

TAIP PAT SKAITYKITE: Interviu su Roku Baciuška apie pinigus, kitą WRX sezoną ir FNTT kratas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs