„Gali būti įvesta taisyklė, kuri įpareigotų lenktynių metų stoti po du kartus. Žvelgiant iš taktinės pusės, žinoma, galima viską sujaukti. Tačiau kam to reikia? Nemanau, kad reiktų nurodinėti kiek kartų pilotas privalo stoti lenktynių metu“, – pasakojo buvęs „Mercedes“ komandos vadovas R.Brawnas.
„Šiemet turėjome panaudoti dviejų rūšių padangas. Taigi, pilotai privalėjo stoti mažiausiai vieną kartą. Kalbant apie privalomą sustojimų skaičių, galbūt ši idėja pasiteisintų, galbūt reiktų ją išmėginti. Tačiau aš šios idėjos nepalaikau.“
Sukurti tokias padangas, su kuriomis būtų galima maksimaliai spausti ir stoti du kartus yra be galo sunki užduotis.
Apie dviejų privalomų sustojimų taisyklę pirma užsiminė F-1 padangų tiekėja „Pirelli“. Pastaroji jau spėjo pagrasinti, jog jei nebus įgyvendinta pasiūlyta idėja, kompanija bus priversta pasielgti konservatyviai ir 2014 m. komandoms tieks tokias padangas, su kuriomis pilotams lenktynėse reikės stoti tik vieną kartą.
R.Brawno teigimu, jis puikiai suprantą „Pirelli“ situaciją.
„Viską optimizuoti yra be galo sunku. Kokios padangos turi būti, kad pilotai visų lenktynių metu galėtų spausti kiek tik gali? Jei jie galėtų taip daryti, ar visada reiktų stoti tik po vieną kartą?“
„Sukurti tokias padangas, su kuriomis būtų galima maksimaliai spausti ir stoti du kartus yra be galo sunki užduotis.“