Iš keturių numatytų greičio ruožų penktadienio vakarą įvyko trys. Vieną jų teko atšaukti dėl žiūrovų elgesio, mat po muštynių vienam iš jų prireikė net medikų pagalbos. Starto laukusiems ekipažams teko apsisukti ir grįžti į serviso zoną. Išbandymų kupina diena baigėsi anksčiau.
„RR Team“ komandos lenktynininkai Renaldas Šeinauskas ir Rūta Krikščiūnaitė pasakoja, kad oro sąlygos neleido atsipalaiduoti nė akimirkai. Juolab, kad duetas kartu vėl važiuoja po pertraukos ir iškart stačia galva teko nerti į tokį „pragarą“.
„Po pertraukos tikrai nelengva nuo pirmojo greičio ruožo spausti gazą. Kaip mes juokaujam, lengviausia gazą spaust liežuviu. Po testinio greičio ruožo pamatėme, kad bus tikrai kur greitėti ir tobulėti, tačiau naktiniai greičio ruožai iškrėtė „šposų“.
Nuostabiai atrodanti gamta ir gražiai krentančios snaigės gadino visą matomumą. Važiuoti buvo sudėtinga, bet tai puiki proga lenktynininkams pasitikrinti stenogramą ir pasižiūrėti, kaip greitai jie gali važiuoti esant tokiam matomumui. Iš techninės pusės tas kelio nematomumas yra labai gerai. Sąlygos visiems vienodos“, – sakė Renaldas Šeinauskas.
Sportininkas prisiminė, kad prieš dvejus metus ekipažai taip pat susidūrė su problemomis dėl matomumo. Tačiau tąkart staigmena tapo kita gamtos išdaiga.
„Prisimenu 2017-uosius metus. „Winteris“, naktiniai greičio ruožai ir staiga visur stojo rūkas. Žibintai stato baltą sieną prieš akis ir nieko nesimato. Dabar matomumą gerokai apribojo snaigės, o gausus sniegas greit uždengė provėžes. Pakraščiuose – sušalęs sniegas. Nei „pariezinti“, nei „išleisti“ mašinos negali. Reikėjo labai saugotis“, – sakė Renaldas Šeinauskas.
Kad buvo sunku, pilotui pritarė ir ekipažo šturmanė Rūta Krikščiūnaitė. Beje, ji per pirmuosius greičio ruožus gerokai užkimo, tad per naktį sieks atstatyti balsą ir šeštadienio greičio ruožuose startuoti pilnu pajėgumu.
Po pirmosios ralio dienos bendroje įskaitoje „RR Team“ duetas klasifikuojamas 14-oje vietoje.