Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Rygos „Bikernieki“ lenktynių trasa – pavyzdys Lietuvai, kaip reikia tvarkytis

Apsilankę Rygos „Bikernieki“ ar Pernu „Auto24ring“ lenktynių trasose daugelis pasakytų, kad lietuviai nuo latvių ir estų atsilieka išties nemažai. Kačerginėje esanti „Nemuno žiedo“ trasa prieš šias dvi atrodo ne itin patraukliai ir saugiai. Belieka pasidžiaugti už latvius, kurie savo trasai skyrė nemažai lėšų, kad į ją suvažiuotų pasaulinio lygio lenktynių meistrai.
„Bikernieku“ trasos renovacija
„Bikernieku“ trasos renovacija / „Bikernieku trase“ nuotr.

Visa „Bikiernieku Trase“ renovacija buvo suskirstyta į tris etapus. Pirmasis etapas prasidėjo jau prieš dvejus metus. Jo metu buvo perstatytos visos apsauginės tvoros, žiūrovų zonos, kai kur padengta nauja asfalto danga. Antrojo etapo darbai – panašūs.

Kaip teigia trasos direktorius Normundas Lagzdinis, trečiasis trasos atnaujinimo etapas buvo skirtas būtent laukiamiausioms šių metų lenktynėms Latvijoje – pasaulio ralio kroso etapas „World RX“:

„Trečiasis renovacijos etapas, kuris buvo pradėtas 2016 metais, yra skirtas rengti ralio kroso trasai. Tai bus pirmoji trasa, Baltijos šalyse, kurioje gali būti rengiamas pasaulinis ralio kroso etapas, taip pat ši trasos dalis bus ir pati saugiausia pasaulyje“, – optimizmo nestokoja trasos vadovas N.Lagzdinis.

Dar iki renovacijos pradžios, trasoje buvo apstu varžybų, tiek automobiliams, tiek motociklams. N.Lagzdinis neslepia, kad ateityje čia vyks dar daugiau varžybų, o pasaulio ralio kroso etapai žiūrovus į Rygą kvies mažiausiai trejus metus iš eilės.

Visi infrastruktūros vienetai trasoje yra patvirtinti FIA – tarptautinės automobilių sporto organizacijos, todėl tikimasi, kad „Bikernieku Trase“ gaus ypač gerą minėtos organizacijos įvertinimą. Geras organizacijos įvertinimas reikštų, kad trasoje galės vykti ir daugiau pasaulinio lygio lenktynių etapų.

Vadovas tikisi, kad rudenį vykstantis ralio kroso etapas „World RX“ į „Bikernieku trase“ sukvies 15–20 tūkstančių žiūrovų. Trasos administracija užtikrino, kad nebuvo panaudotas nė vienas centas iš jokių Europos Sąjungos fondų, viską finansavo Latvijos kelių tarnyba.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?