SS10 K.Rovanpera vijosi E.Evansą
Dar vienas sunkus ruožas O.Tanakui. Šį kartą nuo lyderio jis atsiliko kiek mažiau - 42,2 sek ir išlaikė P3 vietą ralio bendroje įskaitoje.
Antrą GR iš eilės laimėjęs K.Rovanpera (P2 ralyje) sumažino savo atsilikimą nuo E.Evanso (P1 ralyje) iki vos 7,7 sek. Šeštadienį tarp jų turėtume išvysti įdomią kovą dėl pergalės.
SS9 O.Tanako bėdos
O.Tanaką ištiko techninės problemos. Lėtai judėdamas trasa jis atsiliko nuo GR laimėjusio K.Rovanperos net 1 min 8 sek. ir nukrito į P3 bendroje įskaitoje.
Po šios nesėkmės į P1-P2 bendroje įskaitoje pakilo „Toyota“ sportininkai.
Bendra įskaita po SS9:
SS8
Nors ir iš O.Tanako automobilio lašanti alyva galėjo priversti sunerimti, jis vis tiek laimėjo dar viename greičio ruože.
Tuo tarpu T.Neuville sulaukė dar vienos nuobaudos. Pavėlavęs į startą laiko kontrolės punkte, jis gavo 50 sek. baudos. Tokiu būdu išvaistydamas viską, ką prieš tai fantastiškai SS7 važiavęs buvo iškovojęs.
Apskritai, jei ne viso ralio metu gautos 2 min baudos, jis šiuo metu užimtų ne ketvirtą, o antrą vietą ralio bendroje įskaitoje.
SS7 išgyvenimo lenktynės tęsėsi
T.Neuville šio GR metu važiavo taip, tartum konkuruotų su vos ne „Rally2“ klasės automobilius vairuojančiais ralistais. P2 ruože finišavusį O.Tanaką belgas aplenkė 22 sek., o Elfyną Evansą (finišavo P5) net 41,5 sek. skirtumu!
Priekinę padangą šio GR metu prakirtęs A.Fourmaux tiesiogine to žodžio prasme važiavo ant ratlankio tol, kol visiškai sulaužė priekinę „Hyundai“ pakabą.
Arnaustas Motorsport paskyroje publikuoto A.Fourmaux incidento vaizdo įrašas:
J.McErleano vairuojamas „Ford“ gedo ir sportininkas net kelis kartus turėjo stoti tvarkyti automobilį. Vienu metu iš jo net rūko dūmai, šiaip ne taip finišavęs airis nuo lyderio šiame GR atsiliko apie 3 min.
SS6
Ottas Tanakas ir toliau važiuoja nuostabiai. Šį kartą artimiausią persekiotoją bendroje įskaitoje (E.Evansą) aplenkė dar 5 sek.
SS5
Dar vienas GR, dar viena bauda T.Neuville. Šį kartą dėl per ankstyvo starto. Už šį pažeidimą teisėjai belgui skyrė 10 sek. baudos.
SS5 kiek geriau susiklostė jame laimėjusiam K.Rovanperai.
Vis dėl to svarbesnis pokytis užfiksuotas tik tarp O.Tanako (P3 ruože) ir nuo jo apie 4 sek. šiame GR atsilikusio E.Evanso. Tai leido ralyje pirmaujančiam estui padidinti savo persvarą bendroje įskaitoje prieš velsietį iki 19,3 sek.
SS4
Istorija vėl pasikartojo. GR laimėjo O.Tanakas, o P2 finišavo 1,5 sek. atsilikęs T.Neuville.
Penktadienio dienos pradžia buvo labai prasta ir K.Rovanperai, kuris lyderiui SS3 prarado 24 sek., o SS4 metu apsisukęs dar 17 sek. ir po šio GR bendroje įskaitoje atsilikinėjo jau 45 sek. skirtumu.
K.Rovanperos apsisukimo (SS4 metu) vaizdo įrašas:
Geriausiai iš „Toyotų“ ryte atrodė E.Evanso ekipažas, kuris rodydamas stabilų tempą įsitvirtino antroje vietoje bendroje ralio įskaitoje (15,4 sek. atsilikimas).
Antrame dienos ruože suklydo ir G.Munsteris, kuris sulaužė galinę savo automobilio pakabą.
SS3 Prakirstos padangos
Geriausiai pirmame dienos GR pasirodė „Hyundai“ duetas. O.Tanakas vėl laimėjo, o T.Neuville nuo jo atsiliko tik 2,1 sek. Tiesa, nepaisant to belgas sulaukė 1 min baudos. Nes ketvirtadienį jo komanda užtruko ilgiau nei leidžiama keičiant jo automobiliui pavarų dėžę.
Ryte nepasisekė T.Katsutai, kuris prakirtęs galinę padangą jos nesikeitė ir lėčiau važiuodamas dėl to prarado 2 min ir 34 sek. Dėl šios priežasties japonas neteko P2 bendroje įskaitoje. Dar daugiau laiko prarado jo komandos draugas Sami Pajari, kuris analogiškai prakirtęs padangą nutarė ją keisti ir dėl to nuo lyderio atsiliko 3 min ir 24 sek.
Vėl startavo ir A.Fourmaux, kuris ketvirtadienį turėjęs problemų su elektronika buvo priverstas trauktis. Prancūzas dėl to gavo 10 min baudos.