Senąja technika atsikratoma ne tik todėl, kad ji užima vietą, bet ir stengiantis užtikrinti sklandų naujo projekto finansavimą. Todėl būtent šaltasis sezonas yra geriausias metas įsigyti šoninio slydimo varžyboms parengtą automobilį.
Andriaus Vasiliausko 3 serijos BMW (E46).
Kėbulas: 3 serijos BMW (E46)
Variklis: BMW M3, 421 AG, 4,0 l, V8 tipo atmosferinis
Vairuotojas: Andrius Vasiliauskas
Praėjusio sezono pasiekimai: I vieta „Pro“ klasėje
Kaina: 85 tūkst. Lt
Komentaras:
Andrius Vasiliauskas savo šoninio slydimo bolido pardavimą prilygino laimės ieškojimui. „Gal kas susigundys tapti čempionu“, – pusiau juokais, pusiau rimtai svarstė jis. Kad jo žodžiai nėra vien tik svarstymai be pagrindo geriausiai patvirtina du metus iš eilės (2012 m. ir 2013 m.) iškovoti čempiono titulai.
Jis pripažįsta, kad parduoti tokį brangų sportinį automobilį Lietuvoje yra labai sudėtinga ir daugiau vilčių deda į pirkėjus užsienyje. Jau buvo gautas pasiūlymas iš Didžiosios Britanijos pirkti automobilį, tačiau siūlomas atsiskaitymo būdas per „PayPal“ sistemą A.Vasiliausko nesudomino.
Rimtai besidomintiems šiuo bolidu asmenims galime pasakyti, kad jo svoris siekia 1100 kg. Anot dabartinio savininko, tokio galios ir masės santykio visiškai užtenka norint būti konkurencingu Lietuvoje, tačiau varžybose užsienyje gali pasirodyti per mažai.
„Kai susitinki su dalyviais, kurie turi po 700 – 800 AG, tenka važiuoti savo galimybių ribose“, – pasakojo A.Vasiliauskas.
Jei automobilio parduoti visgi nepavyks, bus keičiamas jo variklis arba dabartinei jėgainei pritaikomas kompresorius. Šalies čempionas linkęs imtis naujo bolido projekto, tačiau prisimindamas praėjusius metus, kai nepavyko parduoti tada dar standartinio 3 serijos BMW (E46) kėbulo už 50 tūkst. Lt ir pats atrodo nusiteikęs skeptiškai.
Arnoldo Bernacko 3 serijos BMW (E30).
Kėbulas: 3 serijos BMW (E30)
Variklis: BMW M5, 400 AG, 5,0 l, V8 tipo atmosferinis
Vairuotojas: Arnoldas Bernackas
Praėjusio sezono pasiekimai: V vieta „Pro“ klasėje
Kaina: 27 tūkst. Lt
Komentaras:
Sportiniai automobiliai, kurie lietuviams atrodo brangūs gali būti labai patrauklūs pirkėjams užsienyje. Stabiliai visą sezoną važiavęs Arnoldas Bernackas jau atsisveikino su savo 3 serijos BMW (E30). Mūsų žiniomis, automobilis iškeliavo į Norvegiją.
Povilo Lencevičiaus 3 serijos BMW (E30).
Kėbulas: 3 serijos BMW (E30)
Variklis: 282 AG, 4,4 l, V8 tipo atmosferinis
Vairuotojas: Povilas Lencevičius
Praėjusio sezono pasiekimai: IV vieta „Pro“ klasėje
Kaina: 25 tūkst. Lt
Komentaras:
Spalio 29 d. rengiant šią publikaciją su Povilu Lencevičiumi mums nepavyko susisiekti. Kaip paaiškėjo, kaip tik tą dieną buvo derinami visi automobilio pardavimo reikalai. Anot „NP Team“ komandos vadovo Lino Ramoškos, naujuoju savininku tapo jaunas vaikinas iki tol gausiai pirkęs iš jų šoninio slydimo automobilių paruošimui reikalingas detales.
Buvo rastas sutarimas, pagal kurį komanda gauna jo turimas detales ir neįvardinto dydžio piniginę priemoką, o už visą tai jaunasis automobilių sporto talentas gaus varžyboms parengtą bolidą.
„Jį paims jaunuolis, kuri tikrai neblogai važiuoja. Vaikinas pasirodydavo ir mūsų organizuojamose treniruotėse. Gabumų jam netrūksta, tik vairuojamas automobilis paprastai būdavo ne kažko vertas“, – komentavo L.Ramoška.
Vaikinas norėjo konstruoti automobilį kone identišką tam, kurį mes pardavinėjo „NP Team“. Anot L.Ramoškos, su bolidu jis gaus ir techninius sprendimus, kuriais domėjosi ne vienas konkurentas, bet kurie tikrai nebūtų parduodami atskirai.
Kęstučio Kelpšos 3 serijos „BMW Compact“ (E36).
Kėbulas: 3 serijos „BMW Compact“ (E36)
Variklis: BMW M3, 338 AG, 3,2 l, šešių cilindrų atmosferinis
Vairuotojas: Kęstutis Kelpša
Praėjusio sezono pasiekimai: „Metų naujokas“
Kaina: 17 tūkst. Lt
Komentaras:
„Metų naujoku“ šį sezoną išrinktas Kęstutis Kelpša guodėsi, kad parduoti sportui skirtą automobilį yra labai sudėtinga. Kai rugsėjo mėnesį buvo patalpintas skelbimas skambučių dar sulaukdavo, tačiau pastaruoju metu rimtai juo niekas nesidomi. Bolidą konstruoti vaikinas pradėjo tik vasarą ir vos spėjo paruošti jį šalies čempionato etapui Kauno prekybos miestelyje „Urmas“.
„Po to etapo dar dvi savaites praktiškai kiekvieną dieną teko praleisti prie jo, kad tik galėčiau važiuoti Kačerginėje. Dar ta avarija... tai tikrai buvo ką veikti“, – prisiminimais apie trumpą savo sezoną pasakojo K.Kelpša.
Stringant automobilio pardavimui talentingojo vairuotojo planai vis keičiasi. Šiuo metu rimtai galvojama apie galimybę kėbulą parduoti, o variklį montuoti į kitą automobilį. Greičiausiai tai būtų naujesnis 3 serijos BMW (E46) kėbulas. K.Kelpša ateinantį sezoną ketina važiuoti „Pro“ lygoje ir perspėja, kad bus ne vienintelis „DriftDevils“ atstovas aukščiausio lygio varžybose.
Kastyčio Aleknos „Nissan 200SX“ (S14a).
Kėbulas: „Nissan 200SX“ (S14a)
Variklis: 319 AG, 2,0 l, keturių cilindrų turbininis
Vairuotojas: Kastytis Alekna
Praėjusio sezono pasiekimai: IX vieta „Pro“ klasėje
Kaina: 12 tūkst. Lt
Komentaras:
Kalbėdamas apie parduodamą bolidą K.Alekna akcentavo su ja užėmęs daug prizinių vietų Lietuvos čempionate. Trumpas automobilio reziume skambėtų paprastai – puikus šoninio slydimo bolidas, pasiekęs nemažai pergalių.
Techninės komisijos narių nuomonė šiuo klausimu kiek kitokia – jie norėdami sugėdinti jo savininką šiais metais pirmą kartą vykusiuose „drifto“ apdovanojimuose jį išrinko „techniškiausiu automobiliu“. Pats K.Alenka į tokį apdovanojimą pernelyg jautriai nereaguoja.
„Taip buvo nuspręsta grynai dėl to aš esu organizatorius, todėl jie mano, kad turiu rodyti kitiems pavyzdį. Bet tam aš tiesiog neturiu laiko. Gal koks laidas ir būdavo nepritvirtintas ten, kur reikia, bet su mašina negalėtum laimėti, jei ji būtų techniškai netvarkinga“, – komentavo varžybų dalyvis ir organizatorius.
Taip pat K.Alenka parduoda juodos spalvos „Nissan 200SX“ (S13). Šio šoninio slydimo bolido kaina siekia 16 tūkst. Lt.