Specialisto teigimu, vien dėl stipriai pasikeitusio techninio reglamento kitąmet galima tikėtis tokių rezultatų, kokių nepamatysime šiemet.
Techninės naujovės taps rimtu iššūkiu komandoms, kurios sieks, jog jų naujieji bolidai būtų ne tik patikimi, bet ir greiti. Tačiau naujų variklių naudojimas bei pakitusi aerodinamika visą šį procesą apsunkins.
„Susidūrus su tokiais dideliais pokyčiais, atsiras ir didesni skirtumai“, – kalbėjo „McLaren“ specialistas.
„Sakykime, jog kitąmet niekas nesikeistų, ką tada darytume? Tokiais atvejais stengiesi pašalinti gerai žinomo produkto trūkumus, sumažinti jo svorį bei pagerinti kitus dalykus. Tačiau 2014 m. bus kitaip.“
„Komandos atsidurs vienoje iš dviejų situacijų: spausi kiek įmanydamas ir būsi nepatikimas arba būsi per sunkus ir stengsiesi atsikratyti papildomo svorio. Kiekviena norės pasiekti gerų rezultatų, tačiau viskam prireiks laiko. Mažai tikėtina, jog viskas bus puiku nuo pat pradžių.“
„Ar manau, jog visa tai sumaišys kortas? Greičiausiai. Neabejoju, jog pamatysime tikrai neįprastų rezultatų.“
S. Michaelas taip pat pabrėžė, jog vienas iš svarbiausių iššūkių kitais metais bus technikos patikimumas.
„Kai stipriai pasikeičia taisyklės, inžinerinės struktūros į tai sureaguoja nepakankamai greitai. Nėra jokios paslapties. Patikimumui užsitikrinti prireiks nemažai laiko. Logiška, jog kitais metais niekas negalės pasigirti tokiu patikimumu, kokį matome dabar.“