„Mitsubishi Colt“ automobiliu važiavusiam rusų duetui lengvesnis kelias į pergalę atsivėrė tuomet, kai iš varžybų po avarijos pasitraukė Martynas Samsonas.
Iki tol pirmavęs šio ralio organizatorius ir dalyvis išlėkė iš trasos, kliudė žiūrovų automobilį ir gerokai apgadino savo „Mitsubishi“.
Tuomet į priekį išsiveržė A.Lukjanukas. Rusijos lenktynininkas šios pozicijos nepaleido iki pat paskutinio greičio ruožo ir kiekvieną jų laimėjo, nors ir turėjo šiokių tokių techninių problemų ir negalėjo važiuoti, kaip jis pats sakė, maksimaliu tempu.
„Mitsubishi Colt“ dingo kelios pavaros, tačiau net ir tai rusams nesukliudė laimėti Utenoje.
A.Lukjanuko ir A.Arnautovo duetui įkandin įnirtingai sekė broliai Vaidotas ir Žygimantas Žalos, tačiau po pirmą ralio dieną patirto gedimo lietuviai dėl rezultato jau nesivaržė ir važiavo savo malonumui bei dėl žiūrovų.
Devintame greičio ruože incidentą patyrė VAZ 2101 vairavusių rusų E. ir A.Sorokinų tandemas. Aštriame posūkyje ekipažas nulėkė tiesiai, perskriejo šlaitą ir sustojo pelkėje.
Automobilį ant kelio padėjo sugrąžinti gausus būrys žiūrovų, kurie „žiguliuką“ tiesiog išnešė.
Galiausiai po vienuolikos greičio ruožų A.Lukjanukas ir A.Arnautovas pergalę šventė nuo antroje vietoje finišavusio Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko atsiplėšdami 44,8 sek. Vytautas Švedas teigė, kad jo tempą kiek sulėtino Martyno Samsono incidentas ir rizikuojant vytis A.Lukjanuką lietuvis nesiryžo.
Trečioji podiumo pozicija priklausė Ramūnui Čapkauskui ir Tomui Šipkauskui, kurie 11 greičio ruožų įveikė per 1 val. 14 min. 2,5 sek. ir lyderių duetui pralaimėjo 2 min. 29 sek.
Dviejų varomųjų ratų įskaitoje šį kartą nesustabdomi buvo panevėžiečiai Saulius Trapuila ir Mindaugas Meilūnas, vairavę BMW M3.
Jie 32,1 sek. buvo greitesni už antroje vietoje finišavusius Paulių Nanartavičių ir Tautvydą Samuolį. Treti šioje įskaitoje – rusai D.Nikonchuk ir A.Potesov.