Vienas greičiausių suomių savo karjerą pradėjo dar 1996-aisiais. Skynęs pergales Suomijoje jis po trejų metų buvo pastebėtas Pasaulio ralio čempionate lenktyniavusios „SEAT Sport“ komandos. Tuomet Toni Gardemeisteris sėdo prie „Cordoba“ modelio vairo ir pradėjo lenktyniauti WRC varžybose.
Pasaulio ralio čempionate suomis dalyvavo iki 2008-ųjų. Per tą laiką jis vairavo ne tik „SEAT“, bet ir „Mitsubishi“, „Škoda“, „Ford“, „Citroen“, „Peugeot“, „Suzuki“ automobilius. Pasitraukęs iš Pasaulio ralio čempionato lenktynininkas nuo varžybų nenutolo ir periodiškai ralyje dalyvavo iki 2011-ųjų metų. Taigi, po septynių metų pertraukos Toni Gardemeisteris prie sportinio automobilio vairo sės ir ralyje dalyvaus būtent Lietuvoje.
„Džiaugiamės, kad toks garsus sportininkas kaip Toni Gardemeisteris atsiliepė į mūsų kvietimą dalyvauti „Samsonas Rally Rokiškis“ varžybose. Tai yra neeilinė asmenybė autosporto pasaulyje. Turbūt nedaugelis ralio gerbėjų yra gyvai matę lenktyniaujantį šį sportininką, todėl dabar yra puiki proga tai padaryti. Praėjusiais metais taip pat turėjome gausų būrį svečių iš užsienio. Šiemet jų bus dar daugiau ir džiugu, kad vienas iš jų – būtent legendinis Toni Gardemeisteris“, – sakė „Samsonas Rally Rokiškis“ organizatorius Audrius Gimžauskas.
Pats Toni Gardemeisteris tvirtino, kad kvietimas dalyvauti „Samsonas Rally Rokiškis“ varžybose jį maloniai nustebino. Ralio legenda pripažino, kad mūsų šalyje jam niekada nėra tekę lenktyniauti, tačiau viename ralyje jis yra buvęs kartu su komanda, kai Lietuvoje lenktyniavo švedas Pontusas Tidemandas ir suomis Kalle Rovanpera. Tuomet šie sportininkai varžėsi būtent Toni Gardemeisterio nuomojamais automobiliais.
„Apsidžiaugiau sulaukęs šio pasiūlymo. Žinote, jau senokai nesu lenktyniavęs, todėl pagalvojau, kad bus visai smagu prisiminti senus laikus ir taip pat išbandyti lietuviškus greičio ruožus. Nors dabar baigiau savo ralio karjerą, bet esu labai užsiėmęs – rūpinuosi savo „Toyota“ ralio komandos reikalais, turiu ralio mokyklą, importuoju į Suomiją ralio ekipuotę, bet negalėjau atsisakyti šio viliojančio pasiūlymo. Lietuvoje buvau prieš porą metų. Tuomet buvau atvykęs su komanda, bet pats nelenktyniavau. Lietuviški greičio ruožai, jų danga man bus šiek tiek nauja. Aišku, aš lenktyniavęs esu daug kur ir visokių greičio ruožų matęs. Manau, kad lietuviški greičio ruožai yra šiek tiek minkštesni, galbūt panašūs į lenkiškus, Mikolaikų regione. Tai bus man šiokia tokia naujiena, nes aš esu pripratęs lenktyniauti ant šiek tiek kietesnių paviršių“, – kalbėjo Toni Gardemeisteris.
Sportininkas pripažino, kad ralio lenktynininkų iš Lietuvos jis žino vos kelis. Kiek glaudesnius ryšius ralio legenda palaiko tik su Martynu Samsonu, su kuriuo turi verslo ryšių. Taip pat jis teigė žinantis ir Dakaro lenktynėse bei klasikiniame ralyje važiuojantį Benediktą Vanagą.
Kokiu automobiliu „Samsonas Rally Rokiškis“ lenktyniaus Pasaulio ralio čempionato legenda Toni Gardemeisteris – kol kas neaišku. Pasak lenktynininko, šiuo metu jis gamina ir nuomoja automobilius raliui, ir jo garaže stovi vienas „Opel Adam R2“ ir trys „Škoda Fabia R5“ modeliai, tačiau kuo suomis startuos Lietuvoje, paaiškės vėliau.
„Aš tikiuosi, kad aš vis dar esu konkurencingas pilotas. Nevažiavau jau seniai. Pernai startavau Estijoje, bet tuomet sugedo automobilio degalų siurblys, todėl ralis buvo trumpas. Aišku, aš važinėju bandydamas savo automobilius, juos reguliuodamas, tačiau ralis ir testai yra du skirtingi dalykai. Malonu bus vėl užsidėti kombinezoną, pasisodinti šturmaną ir sugrįžti į lenktynes. Nekeliu aukštų tikslų, tačiau bent jau savo klasėje pergalę norėčiau iškovoti. Ir, aišku, privalau atiduoti duoklę žiūrovams“, – mintimis dalijosi ralio legenda.