Mindaugo Varžos, Mindaugo Liatuko ir Gedimino Vilimo trijulė kol kas važiavo be didesnių problemų, o kvalifikacijoje pademonstravo 17-ą laiką absoliučiai ir 6-ą savo klasėje. Kvalifikacijos metu greičiausią komandos ratą trasoje apsuko Mindaugas Liatukas, kurio rezultatas – 1 min. 17, 242 sek.
Kolektyvas nutarė man neduoti važiuoti kvalifikacijos, kad kaip ralistas neįsivelčiau į kovą.
„Treniruotėse viskas kaip ir neblogai. Kvalifikacijoje gal norėjosi šiek tiek geriau, bet, manau, kad blogai tikrai nėra. Kolektyvas nutarė man neduoti važiuoti kvalifikacijos, kad kaip ralistas neįsivelčiau į kovą. Aišku, juokauju. Tilpome su pagrindiniais konkurentais į pusę sekundės. Planas minimum įvykdytas.
Pagrindinė diena šiandien ir per tą pusę sekundės bet kas gali įvykti. Esmė tame, kad toje A3000+ klasėje tempas visų panašus, išskyrus į priekį su E46 GTR pabėgusius olandus. Ten jau kosmosas. Mūsų treniruočių tikslas pasiektas – tempą galime laikyti tokį, kokį rodo TCR serijos bolidai. Svarbiausia yra stabilumas – kas šiandien mažiausiai ges, tam labiausiai ir pasiseks“, – išaušus lemiamai dienai kalbėjo Mindaugas Varža.
Komandos pilotas Mindaugas Varža sako, kad ekipa jau turi strategiją, kurios laikysis per lenktynes.
Beje, garbė pradėti ištvermės maratoną atiteko tam pačiam pilotui, kuris geriausiai pasirodė kvalifikacijoje.
„Duosime lenktynes pradėti jauniausiam ekipažo nariui – Mindaugui Liatukui. Įkišim jį į „mėsmalę“, kad suprastų, kur papuolė. Paskui sėsiu aš, o vėliau – Gediminas Vilimas.
Vėliau matysime, kaip sekasi ir spręsime, kaip toliau daryti. Svarbu, kad neatsirastų problemų su technika, bet jei viskas bus gerai, yra šansų ką nors nuveikti šiose lenktynėse“, – planus atskleidė Mindaugas Varža.
„Eneos 1006 km“ lenktynių startas numatytas 12 val.