Abu šveicarų komandos pilotai visas keturias dienas buvo greičiausiųjų trejete. Felipe Nasrui netgi pavyko užfiksuoti geriausią rezultatą tarp visų dalyvių antrąją bandymų dieną.
Abu sportininkai geriausius savo laikus pasiekė naudodami minkštos sudėties padangas. M.Ericssonas trečiadienį geriausią savo rezultatą užfiksavo įveikdamas 11 ratų distanciją. Tai reiškia, kad tuomet piloto bolido bakas tikrai nebuvo beveik tuščias.
„Mums tai buvo gana geri bandymai. Maloniai nuteikia tai, kad sugebėjome įveikti daug ratų ir neturėjome rimtesnių problemų. Man buvo įdomu pilotuoti bolidą pirmąją ir paskutinę bandymų dieną, kadangi taip galėjau pamatyti kokią pažangą padarėme per tą laiką“, – pasakojo „Sauber“ pilotas M.Ericssonas.
Pernai šveicarų ekipa nesugebėjo iškovoti nė vieno taško. M.Ericssonas 2014 m. gale išbandė senąjį „Sauber“ bolidą ir dabar teigia, kad naujasis yra akivaizdžiai geresnis.
„Sunku pasakyti, kadangi aš atėjau iš „Caterham“ ekipos, tad man tai gana didelis šuolis. Su bolidu buvo pasistūmėta į priekį. Šių metų automobilis yra tikrai geresnis. Jis stabilesnis tiek stabdant, tiek įveikiant posūkius. Taip pat manau, kad jėgainės srityje „Ferrari“ padarė nemenką pažangą. Tačiau mes vis dar nežinome koks yra kitų tikrasis pajėgumas“, – kalbėjo pilotas.