Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Savaitgalį – pirmosios Europos Le Mano serijos varžybos, kuriose dalyvaus ir Dainius Matijošaitis

Lietuvos vardas šiemet skambės dar viename iš svarbiausių Europos automobilių sporto renginių. Lietuvis Dainius Matijošaitis jau šį šeštadienį startuos Europos Le Mano serijos varžybose. Jam, latvių lenktynininkui Konstatinui Calko, ispanui Jesusui Fusteriui ir lietuvių vadovaujamai „Speed Factory racing“ (SFR) komandai tai bus ne tik debiuto, bet ir išgyvenimo varžybos.
„Ginetta“ gamykla Lidse
„Ginetta“ gamykla Lidse / Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr.

4 valandų trukmės varžybos „Formulės-1“ trasoje Silverstone bus vienas pirmųjų tokio kalibro renginių šį sezoną Didžiojoje Britanijoje ir būriai žiūrovų jų laukia su nekantrumu. Lietuvių gretose šalia to nekantrumo yra ir nerimo. 

Likus kelioms dienoms iki starto komandos naujasis „Ginetta NISSAN LMP3“ primena išardytą „Lego“ konstruktorių, o ne 420 arklio galių ir idealių aerodinaminių savybių ištvermės lenktynėms pritaikytą bolidą. 

Kiekviena prarasta valanda treniruotėse, mums kainuoja prarastą valandą varžybose

„Kiekviena prarasta valanda treniruotėse, mums kainuoja prarastą valandą varžybose“, — nuogąstavo SFR komandos vadovas Dalius Steponavičius.

„Ginetta“ lenktyninius automobilius gamina jau daugiau nei pusšimtį metų, bet vėluojantis pristatyti gaminys nedaug ką stebina. Tai naujausias šios kompanijos kūrinys, o ir varžybų organizatoriai kas kelias dienas pateikia naujų reikalavimų, kurie turi būti įgyvendinti, kitaip ne vienas iš penkių „Ginetta“ automobilių negalės startuoti.

„Tai yra suprantama. Automobilis atstovauja visai naujai klasei, atsiranda daugybė naujų reikalavimų iš organizatorių, bet mes įsitikinę, kad jį dar gausime laiku“, — sakė D. Steponavičius

ELMS yra preliudija į vienas garsiausių pasaulyje Le Mano 24 valandų lenktynes. Neskaičiuojant neįkainojamos patirties ir žinių, kurias ten gauna dalyviai, LMP3 klasės nugalėtojas greičiausiai laimės ir bilietą į legendines 24 valandų lenktynes. 

Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr./„Ginetta“ gamykla Lidse
Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr./„Ginetta“ gamykla Lidse

ELMS formatas paprastas — daugiau nei trisdešimt automobilių 4 valandas lenktyniauja garsiausiose Europos trasose — Imoloje, „Paul Ricard“, Silverstone. 

„Mums Le Mano serija šiandien yra nežinoma žemė, bet tikiu, kad po poros metų su šiuo automobiliu galėsime startuoti ir 24 valandų Le Mano lenktynėse. Ši klase turi geras perspektyvas atsidurti ten“, — pasakojo komandos vadovas. 

Komandos šiemet laukia pekios varžybos Anglijoje, Italijoje, Austrijoje, Portugalijoje ir Prancūzijoje. Pirmosios šį šeštadienį 4 valandų lenktynėse Silverstono trasoje. Lenktynininkai važiuos „Grand Prix“ konfiguracijos trasoje, kaip ir „Formulės-1” lenktynininkai. 

Lietuvių komandoje bus jaunas latvis Konstantinas Calko, kuris praėjusiais metais Palangos 1000 km lenktynėse pagerino trasos rekordą.

Būtent šios serijos lenktynėse ir yra viena iš priežasčių, kodėl D. Matijošaitis baigė karjerą ralio trasose. Pasiruošimui joms jam reikėjo išlieti nemažai prakaito treniruotėse ar lenktynių simuliatoriaus kabinose.

„Dalius liepė padaryti namų darbus. Tokį automobilį vairuoti ne juokas. Neįsivaizduoju, koks fiziškai stiprus turi būti, kad galėtum atlaikyti visas tas perkrovas po valandą iš eilės. Po treniruočių sunku ir galvą nulaikyti ant kaklo dėl perkrovų. Su tuo nei ralyje, nei kėbulinių automobilių varžybose nesusidursi“, — pasakojo jis. 

VIDEO: Dainius Matijošaitis apsilankė „Ginetta“ automobilių gamykloje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos