Pasibaigus 2013 m. sezonui F-1 atsisveikino su V8 varikliais. Nuo kitų metų į visus bolidus bus montuojami nauji V6 tipo motorai.
P. Fry‘aus teigimu, variklių gamintojai „Renault“, „Ferrari“ bei „Mercedes“ turės puikią progą rasti ir pasinaudoti sprangomis jėgainių taisyklėse.
„Manau, kad aerodinamikos taisyklės yra gana stabilios. Tačiau jėgainių taisyklės – tai kirminų pilna skardinė. FIA tikrai turės progų įsikišti“, – sakė „Ferrari“ specialistas.
P. Fry‘us mano, kad kitais metais gali pasikartoti 2009 m. scenarijus, kuomet „Brawn GP“ (dabar „Mercedes“) rado spragą taisyklėse ir nuo pat sezono pradžios naudojo dviaukštį difuzorių.
„Kiek davė naudos dviaukščio difuzoriaus naudojimas sezono pradžioje? 10 arba 15 taškų. Esu įsitikinęs, kad yra panašių dalykų. Taigi, bus įdomu pamatyti kam ką pavyks atrasti.“
„Žmonės vis bando sugriežtinti taisykles. Kitąmet išvysime daug įvairių formų, kurių nematėme iki šiol.“
Spragos taisyklėse, tai tokie dalykai apie kuriuos vieni pagalvoja, o kiti ne
Buvusio „Mercedes“ ekipos vadovo Rosso Brawno manymu, naujose taisyklės rasti spragų bus sunku. Tiesa britas neatmeta, kad komandos ir variklių gamintojai jas gali skirtingai interpretuoti.
„Spragos taisyklėse, tai tokie dalykai apie kuriuos vieni pagalvoja, o kiti ne“, – sakė R. Brawnas.
„Taigi, gali nutikti taip, jog kažkas sukurs tai, apie ką kiti nebus pagalvoję. Negalima sakyti, kad to niekada nenutiks.“
„Neįžvelgiame naujų sričių, priešingu atveju jau būtume atradę kažką naujo. Kas liečia išmėtimo sistemą, viskas aišku, ji bus bolido viduryje. Sunku būtų nuveikti kažką naujo net ir su Koandos technologija ar ta sistema, kurią naudojome pastaruosius keletą metų. Tačiau galbūt mes klystame.“