Specialisto teigimu, kitąmet komandoms gali tekti pakeisti savo požiūrį ir pasiruošimą varžybų savaitgaliui.
„Tai tiesa, jog kitąmet lenktynės bus kitokios“, – sakė „Ferrari“ specialistas P. Fry‘us.
„Mūsų laukia varžyboms nustatytas maksimalus kuro bei energijos kiekis. Įmanoma, jog atsiras gana didelis skirtumas tarp įmanomo tempo ir tempo, kuriuo bus siekiama taupyti kurą ir energiją. Kalbame apie 1–1,5 sek. skirtumą per ratą.“
„Galvojame apie taktiką, kuri turėtų būti ne tik efektyvi, bet ir naudinga. Bus svarbu išanalizuoti kiekvieną trasą ir nuspręsti prieš kiekvienas lenktynes kada geriausia išnaudoti turimą potencialą ir kur turėtume taupyti kurą.“
P. Fry‘us taip pat mano, jog kitąmet ne tik komandos, bet ir pilotai turės prisitaikyti prie kitokių lenktynių.
„Pilotai turės daug ko išmokti. Tai, prie ko jie dabar yra pripratę, labai pasikeis. Daug kas priklausys nuo inžinierių, kurie turės rasti geriausias simuliacijos programas, kurias simuliatoriuose turės išmėginti patys sportininkai. Prieš lenktynes jie privalės būti geriau joms pasiruošę.“
„Žinoma, turėti patyrusį sportininką gali būti privalumas. Kuo greičiau jis perpras tam tikrus mechanizmus, tuo lengviau galės susitelkti ties savo įprastu darbu tobulinant bolidą.“