Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Seat Leon Cupra 280“ tapo greičiausiu priekine ašimi varomu automobiliu Nurburgringo trasoje

Išblėsus aistroms po „McLaren P1“ ir „Porsche 918“ dvikovos dėl greičiausio „Nordschleife“ rato laiko, į kovą dėl rekordų stojo šiek tiek mažesnio kalibro automobiliai. Čia sužibėjo gamintojas „Seat“.
Naujasis „SEAT Leon Cupra“
Naujasis „SEAT Leon Cupra“ / „SEAT” nuotr.

„Žaliuoju pragaru“ vadinamą trasą šturmuoti nusprendė ir „Seat“. Gamintojas kovoti dėl rekordo delegavo naująjį „Leon Cupra 280“ automobilį, prie kurio vairo sėdėjo „Seat Touring Car“ čempionas Jordi Gene`as.

Jo rankose atsidūrė 276 arklio galių automobilis, kuriuo trasa buvo įveikta per 7 min. 58,4 sek. „Leon Cupra 280“ beveik dešimčia sekundžių pagerino iki tol „Renault Megane RS Trophy“ automobiliui priklausiusį rekordą – 8 min. 7,97 sek.

Jordi Gene`as „Leon Cupra 280“ automobiliu beveik 20 kilometrų trasoje pademonstravo vidutinį 154,5 km/h greitį, o maksimalus greitis „Tiergarten“ sekcijoje siekė 241,4 km/h.

VIDEO: „Seat Leon Cupra 280” Nurburgringo trasoje

Rekordo siekimo metu trasa buvo drėgna, oro temperatūra siekė 10 laipsnių, o trasos danga buvo dar dviem laipsniais vėsesnė. „Leon Cupra 280“ buvo apautas „Michelin Pilot Sport Cup 2“ padangomis.

Be abejonės, „palysti“ po aštuoniomis minutėmis yra didelis pasiekimas bet kuriam priekine ašimi varomam gamykliniam automobiliui. Jei „Seat“ pasiektas rekordas neatrodo pakankamai įspūdingas, vertėtų paminėti, kad „Leon Cupra 280“ buvo greitesnis už naujausios kartos „Dodge Viper“, taip pat aplenkė „Aston Martin DBS“ bei „Cadillac CTS-V“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais