Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„SEAT Leon Cupra“: vilkas avies kailyje meta iššūkį

Ispanų koncernas „SEAT“ eilinį kartą laužo segmentų formavimo taisykles ir klientams pristato „Leon Cupra“ - greitą, ekonomišką ir akį traukiantį automobilį. 280 AG – tiek generuoja turbininis dviejų litrų agregatas pasislėpęs po „Cupra“ kailiu. Sujungtas su šešių laipsnių DSG pavarų dėže, bei adaptyvia važiuokle, šis mažylis tampa itin agresyviu miesto vikruoliu, kuris yra pasiruošęs vykdyti kiekvieną šeimininko norą. Tuo pačiu, vos kelių spustelėjimų pagalba, tai tingus, elegantiškas gražuolis, minkštai skrodžiantis miesto džiungles.
„Seat Leon Cupra“
„Seat Leon Cupra“ / SEAT nuotr.

Ar „Cupra“ tikrai sportiškas automobilis? SEAT nusprendė, jog be įrodymų ši diskusija liks amžina, tad paprasčiausias būdas ją baigti yra demonstracija – ratas „žaliuoju pragaru“ pravardžiuojamoje „Nurburgring“ trasoje.

Nauji automobiliai čia testuojami kone kasdien ir kiekvienas gamintojas bando pasidžiaugti savo rezultatu, tačiau tai pavyksta anaiptol ne visiems.

SEAT nuotr./„Seat Leon Cupra“
SEAT nuotr./„Seat Leon Cupra“

Kaip pavyko SEAT? Kukliai – juk tai kuklus, kompaktiškas miesto automobilis. Užimdamas greičiausio priekine ašimi varomo automobilio pjedestalą, bei įsirašydamas į trasos TOP 100 rezultatų lentą, 95 vietoje, šis mažylis atrodo rimtai.

Kuklumas šiame rekordų sąraše gana retas reiškinys – tarp įvairių „Pagani“ bei „Porsche“ modifikacijų įsitaisiusi „Cupra“ atrodo kaip avelė, tačiau rezultatas byloja apie klastą ir vilką avelės kailyje.

VIDEO: Cupra iššūkis

Nors pati „Nurburgringo“ trasa ir yra daugiau viešųjų ryšių spektaklis, nei tikrasis kasdien Jūsų vairuojamo automobilio veidas, tačiau ji nemeluoja – šis automobilis tikrai greitas. Tai pasiryžę įrodyti ir SEAT Lietuva atstovai, kurie nusprendė, jog atėjo laikas pasaulio praktiką pritaikyti ir Lietuvoje. Užduotis paprasta – „Cupra“ meta iššūkį visiems kitiems Lietuvoje parduodamiems automobiliams lietuviškame „žaliajame pragare“ – Kačerginės „Nemuno žiede“. 

Savo reputacija ši trasa nenusileidžia Vokietijos pragarui – nelygi alfalto danga, neatlaidūs atitvarai, bei kvescionuotinas saugumas jau daugelį metų persekioja abi žiedines trasas. Tuo pačiu tai joms suteikia charizmos, bei įneša realybės į testus – juk jūs nevažinėjate stiklo lygumo keliais savo miesto gatvėse, kaip ir „Nemuno žiedas“ tokia danga nepasižymi.

Paskelbtą dieną, prižiūrima nepriklausomos žurnalistų komisijos „Seat Leon Cupra“ įveiks greitą ratą „Nemuno žiede“ ir užleis trasą visiems, išdrįsusiems priimti iššūkį. Vienintelis klausimas – ar tokių atsiras, ar visgi Lietuvoje parduodami sportiški „hečbekai“ tėra avelės?

VIDEO: Cupra Niurburgringe

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos