Pirmiausia D.Biesevičius pabrėžė, kad Lietuvoje ir Pietų Amerikoje klimato ir reljefo pokyčiai yra itin skirtingi, tad net ir bandymų metu įveikti kilometrai mūsų šalyje negali prilygti Dakaro maratono atkarpoms.
Čia kitokios temperatūros, aukščiai. Lietuvoje to nepatikrinome. Perkaista turbina ir atsisako dirbti.
„Čia kitokios temperatūros, aukščiai. Lietuvoje to nepatikrinome. Perkaista turbina ir atsisako dirbti. Bandėme įvairius variantus. Net ir šiąnakt eksperimentavome. Kai jau nebereikia, automobilis važiuoja geriausiai. Dabar viskas gerai, bet kopose, aukštikalnėse prasideda problemos“, – konstatavo D.Biesevičius.
Anot mechaniko, ruošiantis kitų metų Dakarui reikės atlikti daug pakeitimų ir atlikti namų darbus, kuriuos uždavė šių metų varžybos.
„Peržiūrėsime variklį. Galbūt net mesime jį lauk. Dėsime kitokį. Šis netenkino. Daug problemų su juo. Jis per silpnas. Reikės ieškoti ir dėti galingesnį. Kiti mazgai lyg ir nepavedė, neskaitant kai kurių smulkmenų. Tačiau pagrindiniai pokyčiai bus atlikti po variklio gaubtu“, – apie pagrindinę problemą kalbėjo „Seat Leon Dakar“ autorius.