„Automobilių sportas yra giliai įleidęs šaknis į mūsų prekinį ženklą. SEAT gali pasigirti ilgesne nei 40 metų dalyvavimo automobilių sporte istorija. Rengdami „SEAT Leon Eurocup“, savo motyvuotoms komandoms ir entuziastingiems gerbėjams visoje Europoje mes siūlome išties įdomią galimybę“, – sakė SEAT tyrimų ir vystymo viceprezidentas Dr. Matthias Rabe.
„Leon Cup Racer“ yra ypatingai aukštos kokybės lenktyninis automobilis. Naujos kartos „SEAT Leon“, laimėjęs aukščiausius prizus klientų ir žurnalistų lenktynėse, yra puikus jo pagrindas“, – pridūrė jis.
Vyks šeši etapai
2008 ir 2009 m. „SEAT Leon“ pelnė Pasaulio kėbulinių automobilių čempionatas (WTCC) nugalėtojo titulus. SEAT skelbia, kad „Leon Supercopa“ ir „Eurocup“ buvo vieni populiariausių kėbulinių automobilių varžybų, kai lenktyniaujama su vienodais vieno gamintojo automobiliais. „Supercopa“ čempionatas buvo rengiamas nuo 2003 iki 2013 metų net 8 šalyse, o „Eurocup“ – nuo 2008 iki 2010 metų 9 šalyse.
Šešiose Europos šalyse bus surengti šeši lenktynių etapai. Tikslus lenktynių grafikas bus paskelbtas per artimiausias keletą savaičių. Kiekvieną savaitgalį nuo penktadienio iki sekmadienio vyksiančios rungtynės susidarys iš dviejų laisvų treniruočių sesijų, kvalifikacinių varžybų ir dvejų lenktynių. Laimėtojai bus apdovanojami piniginiais prizais.
„Mes džiaugiamės, kad drauge su „SEAT Leon Eurocup“ galime pasiūlyti savo klientams puikią lenktynių seriją 2014 metų sezonui“, – sakė „SEAT Sport“ vadovas Jaime Puig, kuris yra atsakingas už šio prekinio ženklo automobilių sporto renginius.
Saugos priemonėmis – pasirūpinta
Sumažinus kėbulo svorį, saugumą automobilio viduje garantuoja tvirti saugos lankai. Taip pat įrengtos sportinės sėdynės su HANS sistema, saugančia galvą ir kaklą. Pagrindinė salono forma išliko tokia pat, kaip ir serijinio modelio, tik valdymo mechanizmai bolide išdėstyti ant vairo, o informacija matoma TFT skystųjų kristlų ekrane priešais jį.
„Leon Cup Racer“ bolido širdis – galingas dviejų litrų keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi. Didžiausia jo galia siekia 330 AG, o maksimalus sukimo momentas – 400 Nm. Priekinę automobilio ašį jis suka per 6 laipsnių dvigubos sankabos DSG pavarų dėžę, valdomą prie vairo esančiais jungikliais ir elektronikos valdomą blokuojamą diferencialą.
Preliminari „Leon Cup Racer“ kaina sieks apie 70 tūkst. eurų (242 tūkst. Lt) be PVM. Pirmieji oficialūs užsakymai šiam modeliui priimami jau nuo lapkričio pabaigos.