Jau įprasta, kad šiose ištvermės lenktynėse komandą sudaro trys asmenys. Įdomi detalė yra tai, kad komandoje būtinai turi būti mažiausiai viena moteris. Lenktynių metu čia vyksta vairuotojų pasikeitimai, tad tai varžyboms įneša papildomo žavesio, kadangi teisingas, laiku atliktas ir miklus pasikeitimas dažnai pakeičia komandų situaciją rezultatų rikiuotėje.
Čia galima varžytis įvairiais automobiliais, tačiau esminiai reikalavimai jiems yra sveiki stiklai, veikiantys stabdžiai ir funkcionuojantys saugos diržai. Privalomas atributas vairuotojui – šalmas. Būtent tokios, itin dideliais techniniais reikalavimais neperkrautos varžybos leidžia čia startuoti bet kokiu, nors ir kasdieniu, gatvėje naudojamu automobiliu.
Organizatoriai dalyvius suskirstys į tris klases pagal variklio darbo tūrį – klasė iki 1,6 litro atmosferiniais varikliais, nuo 1,6 litro iki 3,0 litrų atmosferiniais varikliais, o į OPEN klasę bus priskirti visi, automobiliai su didesnio tūrio nei 3,0 litrai atmosferiniais varikliais bei visi kiti automobiliai, turintys bet kokio tūrio variklius, tačiau aprūpinti turbina ar kompresoriumi.
Taip pat šiose varžybose savo kategoriją turės ir senų automobilių gerbėjai – tam skirta „History Cup“ įskaita, kurioje lenktyniaujama senesniais nei 30 metų automobiliais, kurių varikliai standartiniai.
Dar viena, su kiekvienu etapu vis labiau populiarėjanti klasė – „Lada Cup“. Joje galima startuoti tiems, kurie vairuoja VAZ/„Lada“ ar „Moskvič“ automobilius.
Organizatoriai tvirtina, kad šiose ištvermės lenktynėse dalyviai galės pajusti visą lenktyniavimo malonumą tikroje žiedinių lenktynių trasoje, o sklandžia varžybų eiga rūpinsis kompetentingi trasos teisėjai. Taip pat dėl saugumo renginyje budės ir greitoji medicinos pagalba bei ugniagesiai.
Iš viso šiais metais „Endurance CUP“ varžybų seriją sudarys penki etapai. Daugiau informacijos apie šį ir kitus renginius galite rasti www.kartfanai.lt