Daugiau Dakaro naujienų – specialioje 15min rubrikoje.
Devintame greičio ruože tarp sunkvežimių greičiausias buvo čekas A.Lopraisas.
Vaidotas Žala – trečias, atsilikdamas vos 5,42 min.
Po finišo komandos navigatorius Paulo Fiuza neslėpė, kad viskas dėl prakirstos padangos.
Pats Vaidotas užbaigęs greičio ruožą šypsojosi.
„Greičio ruožo pradžioje išsigaudėme A.Lopraisą. Šiaip jis mus praleido, galėjo nepraleisti, jei nepraleistų, sunku būtų apsilenkti.
Ir tada ką, prasidėjo M.Maciko sekimas – matau matau, kaip kelrodę žvaigždę, tik artėjam, artėjam. Ir toks greitas ruožas, nes labai greitas buvo, pilna rankena, tai ką, galvoju, nieko neišlošim, pabandom bent pasigalynėti.
Tikrai jau labai netoli buvome priartėję ir taukšt – ratas“, – emocingai ir plačiai šypsodamasis pasakojo dienos nuotykius V.Žala.
Anot lenktynininko, ratas prakirstas buvo per apačią, „turbūt kažkur per piktai per akmenis kirtau“.
Užtat padangą jie pasikeitė rekordiškai greitai: „Turbūt rekordas, daug praktikos šiemet turėjau. Kokios šešios minutės, gal net penkios. O tada ramiai link finišo.
Bet tada prasidėjo patys įdomumai. Atvažiuojam, žiūrim visi suka ratus, Macikas suka ratus. O Paulo kaip visada – apsiuostė ir sako, kad važiuoti ten. Ir pataikėm.
Dvi tokios klaidžios vietos buvo ir abu kartus Paulo gerai išnavigavo. Šiandienos trejetukas yra Paulo Fiuza nuopelnas.“
Vaidotas sakė, kad kai prisiveja koks nors ekipažas pirmą kartą, tai taip, turi praleisti. Bet štai jei kur paklysta ir vėl nori lenkti, tada jau „sorry, vyriukas, pats prisivirei košės“.
Taip jis sako panervinęs M.Maciką.
Keturi sunkvežimiai šįkart važiavo iš esmės tokiu pačiu tempu, tad esą kažką išlošti lygiai važiuojant šansų nebuvę. Nebent jei naviguojant klaida pasitaikė arba keičiant ratą, kaip lietuvio ekipažui.