„Pertrauka buvo reikalinga, – pasakojimą pradeda renginio organizatorius Linas Ramoška. – Ne paslaptis, jog Molėtų etape būta 101 kontakto, tad dalyviams prireikė laiko atstatyti techniką. Šį savaitgalį jų laukia kone lemtinga kova, tad pasiruošimo aspektas labai svarbus.“
Nepaisant fakto, jog tiek „Street“, tiek „Semi PRO“ lygų sportininkams liko dar po du etapus, būtent Klaipėda lems kas tęs kelionę link sezono prizininko vardo, o kas palaidos savo viltis surinkti reikiamus taškus. Kaip ir jau du kartus šiemet, taip ir šiam savaitgaliui renginio organizatoriai paruošė staigmeną – „Semi PRO“ lyga naudos naują trasą, kuri iki šiol matė tik vieną treniruotę: „Naujoji „Semi PRO“ trasa yra kone pusiau sumažinta „PRO“ lygos trasos Kuršėnuose versija, skiriasi tik pradžia. Ji pakankamai greita, turi ir įkalnę ir nuokalnę, bei betono sieną finiše, kuri pirmosios treniruotės metu jau pasiglemžė savo aukas. Bus įdomu matyti, kaip dalyviai tvarkysis su nauju iššūkiu“, – komentuoja renginio organizatorius.
Dar viena naujovė ir kiek nestandartinis sprendimas tai varžybų grafikas. Šeštadienį į autodromą suvažiuos apie šimtą „Street lygos“ pilotų. Čia jie gaus teisėjų užduotį ir imsis visą dieną truksiančių treniruočių. Vakarop dalyviai stos prie starto linijos ir pademonstruos ką išmoko – du kvalifikaciniai važiavimai nuspręs kas lieka sekmadienį suplanuotoms porinių važiavimų kovoms, o kas traukia namo.
Sekmadienio rytą autodromą užklups „Semi PRO“ lygos dalyviai, kurie imsis savo trasos. Tokį sprendimą organizatoriai priėmė remdamiesi keliais faktoriais, vienas kurių buvo parkingo vietų skaičius – autodromas tiesiog negali fiziškai sutalpinti abiejų lygų dalyvių. Antroji priežąstis – prioritetai: „Šie metai įnešė nemažai pokyčių, dalis jų signalizuoja apie kitiems metams rengiamą reformą. Prieš penkmetį mes paruošėme taisykles, kurios skatino dalyvių skaičiaus augimą. Strategija suveikė ir dabar mes turime apie tris šimtus skirtingų lygių sportininkų, kurie aktyviai dalyvauja varžybose arba treniruotėse.
Toks skaičius yra sudėtingai suvaldomas, tad planas kitiems metams yra kelti kokybę, galbūt kažkiek aukojant kiekybę. Šio savaitgalio sprendimas „Street“ lygos varžyboms skirti dvi dienas yra šios strategijos dalis. Būtent mažiausiai patirties turintys dalyviai gaus gerokai daugiau laiko trasoje, bei itin patyrusią teisėjų komandą tam, kad jų pradmenys būtų suformuoti teisingai.
„Semi PRO“ dalyviai jau turi savo patirtis ir renkasi tik kovai – tam, kad galėtume užtikrinti teisėjų darbo kokybę, šįkart nusprendėme suformuoti dvi visiškai atskiras komandas. Mažesnis teisėjaujamų važiavimų skaičius leis lengviau pateikti grįžtamąjį ryšį dalyviams, o tai labai svarbu. Lietuvoje neturime tiek kadrų, tad teko kviestis brolių latvių pagalbą. Žvelgiant iš esmės, šis renginys bus naujo koncepto bandymas, kuriam mums prireiks 6 fakto teisėjų, dviejų trasų, 70 tonų betono blokų ir dviejų dienų gero oro – bent jau kol kas atrodo, kad visa tai įgyvendinama“, – pasakoja Linas Ramoška.
„Betsafe Drift Camp #3“ įvyks rugsėjo 4-5 dienomis Klaipėdos autodrome.