Prancūzas nebuvo gabus moksluose, o į darbą neretai vėluodavo. Tačiau tai neturi nieko bendro su jo vairavimo įgūdžiais.
Sebastienas nelankė nei kartingų, nei kitokių sportinio vairavimo pamokų – jis tiesiog jautė didelę aistrą vairavimui. 1995-aisiais Loebas metė darbą bei elektros inžinerijos studijas ir visą dėmesį skyrė lenktynėms. Pasirodo, ne veltui – 1998-aisiais jis pradėjo lenktyniauti „Citroen Saxo Trophy“ čempionate, o kitais metais jau užsitikrino čempiono titulą.
Vaikino talentą akimirksniu pastebėjo „Citroen Sport“ komandos vadovas Guy‘us Frequelinas. Jam padedant Sebastienas prisijungė prie „Junior WRC“ čempionato. S.Loebo atėjimas į šią lenktynių seriją taip pat buvo paženklintas rekordais – jis laimėjo 5 iš 6 etapų.
S.Loebo potencialą matė ir į WRC atėjusi „Citroen“ komanda. Jos valdyba nutarė pasodinti S.Loebą į „Xsara WRC“. Savo debiutiniais metais aukščiausioje ralio lygoje vaikinas bendroje įskaitoje liko antras.
Nuo 2004-ųjų iki 2012-ųjų pabaigos S.Loebas pasiekė tai, ko niekas kitas automobilių sporto istorijoje nebuvo pasiekęs. Jis laimėjo net 9 čempiono titulus iš eilės.
Sėkmingiausias visų laikų ralio vairuotojas, žinoma, ir savo patikimo šturmano Danielio Elenos dėka, 2005-aisiais pagerino dar vieną rekordą – jis tų metų sezone laimėjo net 7 etapus. Čempiono titulą Sebastienas užsitikrino likus keliems etapams iki sezono pabaigos bei pagerino Walterio Rohrl‘o rekordą – prieš artimiausią varžovą S.Loebas turėjo net 56 taškų persvarą. 2010-aisiais jo persvara prieš antrąją vietą čempionate užėmusį Jari-Matti Latvalla siekė 95 taškus. Kai kurie teigia, kad S.Loebas sugadino visą WRC varžybų stebėjimo intrigą – buvo aišku, kas demonstruos geriausią tempą.
Nuo 2004-ųjų iki 2012-ųjų pabaigos S.Loebas pasiekė tai, ko niekas kitas automobilių sporto istorijoje nebuvo pasiekęs. Jis laimėjo net 9 čempiono titulus iš eilės.
2006 bei 2009 metais fenomenalus ralio meistras čempiono titulą išplėšė vos vieno taško skirtumu. Tačiau 2006-aisiais jam dėl lūžusios rankos teko praleisti net keturis paskutinius sezono etapus.
Šie metai Pasaulio ralio čempionate S.Loebui yra paskutiniai. Jis nusprendė dalyvauti tik 4 etapuose – tuose, kurie jam patiko labiausiai: Monte Karlo ralyje, Švedijos ralyje, Argentinos ralyje ir spalio 3-6 dienomis vyksiančiame Prancūzijos ralyje. Kol kas tik Švedijos etape prancūzas liko antras – ir Monte Karle, ir Argentinoje S.Loebas varžovus mokė, kaip reikia valdyti automobilį.
Ralio mėgėjai juokauja, kad devyniskart pasaulio ralio čempionas sugadino 2013-ųjų WRC sezoną. Jo pergalės minėtuose Monte Karlo bei Argentinos etapuose užgožė kitų dalyvių pasirodymą. Negana to, tai iškelia ir retorinį klausimą: kaip sektųsi dabartiniam čempionato lyderiui Sebastienui Ogier, jeigu S.Loebas būtų dalyvavęs visuose etapuose.
Kaip manote, ar S.Loebas gimtojoje Prancūzijoje pajėgs atsilaikyti prieš „Volkswagen“ techniką pilotuojantį tautietį S.Ogier?