Tris valandas truksiantis Imolos etapas lenktynininkams taps paskutiniu oficialiu startu prieš birželio 22–23 d. vyksiančias 90-ajai sukakčiai skirtas 24 valandų Le Mano lenktynes.
Imoloje automobiliu „Alpine A450“ lenktyniaus Nelsonas Panciatici ir Pierre Raguesas, kurių misija šiose lenktynėse – iškovoti įskaitinius Europos Le Mano serijos lenktynių taškus.
Šiek tiek daugiau nei praėjus mėnesiui po pirmojo pasirodymo Silverstono trasoje, į Imolos etapą „Signatech-Alpine“ komanda vyksta turėdama aiškų tikslą. Tikimasi, kad Nelsonui Panciatici ir Pierre Raguesui patobulinta „Alpine A450“ versija bus ypač sėkminga.
Dėl ypatingo išsidėstymo Imolos trasa kelia kitokius nei Le Mano trasos reikalavimus, tačiau prieš pradėdama ruoštis ypač didelį susidomėjimą keliančioms 24 valandų lenktynėms, „Signatech-Alpine“ komanda visą savo dėmesį sutelks į 2013 m. ELMS lenktynių antrąjį (iš penkių) etapą.
„Alpine A450“ lenktynėms bus paruoštas visiškai kitaip, kad tiktų tokiomis sąlygomis, kai būtina dažnai padidinti greitį ir staigiai stabdyti,“ – pažymėjo „Signatech-Alpine“ komandos direktorius Philippe Sinaultas. „Važiuoklė irgi bus sureguliuota taip, kad vairuotojai galėtų įveikti Imolos trasos kelkraščius.“
„Signatech-Alpine“ komandos nariai Nelsonas Panciaticis ir Pierre Raguesas Europos Le Mano serijos lenktynių įskaitoje šiuo metu ketvirti. „Mūsų pirmosios lenktynės Silverstono trasoje mus labai nuvylė,“ – tęsė Philippe Sinaultas. „Ypač ilgas važiavimas paskui saugos automobilį ir lenktynių nutraukimas neleido mums patekti tarp prizininkų. Todėl visi vairuotojai ir komandos nariai dabar trokšta nugalėti Italijoje. Norime parodyti, ką sugebame ir tuo pačiu iškovoti įskaitinius taškus.“
Nelsonui Panciatici išvyka į Italiją bus panaši į mokomąją trasą: „Kad susipažinčiau su trasa, daug dirbau su treniruokliu, todėl dabar pradedu suprasti visus ypatumus. Panašu, kad trasa lenktynių rezultatui turės didelės įtakos ir tuo pačiu bus gera treniruotė prieš 24 valandų Le Mano lenktynes. Nekantraudamas laukiu, kada galėsiu sėsti už „Alpine A450“ vairo, kad galėčiau parodyti, kad tai – puikus lenktyninis automobilis. Ir labai norisi, kad pasimirštų ta nesėkmė, kurią patyrėme Silverstone.“
Su automobilio prototipu Pierre Raguesas jau teko lenktyniauti Imolos trasoje, taigi jis žino visas jos subtilybes. „Tai maršrutas, turintis savo istoriją ir pasižymintis ypatingu charakteriu. Greitis visada labai didelis, atitvarai visada būna arti. Daug nuveikėme dirbdami su treniruokliu, be to, technikų komanda „Alpine A450“ uždėjo naujas „Michelin“ padangas. Gebėjimas įveikti trasos ypatumus pergalei bus ypač svarbus. Kiekviena sekundė turės didžiulę vertę, nes konkurencija Europos Le Mano serijos lenktynėse yra labai didelė.“
Penktadienį, gegužės 17 dieną Imolos trasoje vyks dvi treniruotės po 60 minučių, o šeštadienio lenktynės prasidės 16 h.