Naujojo Orleano trasos ilgis siekė 1,4 km. Atrankinėse varžybose sportininkams teko įveikti 10, o finale 20 ratų. šiose varžybose traukia važiuokles ir variklius, iš kurių surenkami nauji kartingai. Tai yra didžiausios tokio lygio varžybos pasaulyje. Šiais metais jose dalyvavo 360 dalyvių iš 52 pasaulio šalių.
Greičiausi atrankoje buvo lietuviai
Kaip pasakojo S.Juodviršis, „Rotax Max Grand Final“ taurė buvo paskutinis prestižinis apdovanojimas, kurio trūkio gausioje jo titulų kolekcijoje.
DD2 klasėje lietuviai nuo pirmųjų ratų važiavo įspūdingu tempu. Fianle Kazimieras Vasiliauskas startavo iš pirmos pozicijos, o Simas Juodviršis iš antros. Deja, Kazimieras po susidūrimo su priešininku Benu Cooperiu iš lenktynių pasitraukė jau po pirmojo rato.
„Tos varžybos man gerai žinomos. Daug lenktynininkų man yra pažįstami, nors jų daugėja. Šiais metais taip pat buvo daug stiprių konkurentų, kurie tau klaidų neatleidžia“, – apie varžybas kalbėjo S.Juodviršis.
Pergale patikėjo ne iš karto
Varžybos, anot S.Juodviršio, nebuvo labai lengvos. Nemažai keblumų sukėlė sugedęs variklis, kurį prieš paskutinę treniruotę teko keisti. Lenktynininkas pasakojo siekęs surinkti kuo mažiau taškų, kad pagal varžybų formatą be papildomo raundo keliautų į finalą.
„Pusfinalyje startavau iš antros pozicijos. Visi priekyje buvo amerikiečiai. Tai jų trasa, jie buvo greitesni. Finišavau antroje pozicijoje. Buvo labai smagu matyti, kad pirmas ir antras lenktynininkai finaliniame važiavime buvo lietuviai. Niekas tos Lietuvos nežino, galvojo, kad galbūt iš Ispanijos“, – kalbėjo S.Juodviršis.
Lenktynininkas pripažino, kad prieš startą labai jaudinosi. Jis juokavo, kad tokia pergalė neoficialiu pasaulio čempionatu laikomoms lenktynėms buvo per lengva. Finišavęs dar ilgą negalėjo suprasti – laimėjo ar ne. Iškovota pergale S.Juoviršis sakė patikėjęs tik antrą dieną po varžybų.