Dar kvalifikacijoje Simas Juodviršis pademonstravo konkurencingą tempą, ir iškovojo teisę pirmame įskaitiniame važiavime startuoti iš aštuntosios pozicijos. Tačiau kitame važiavime Simo Juodviršio pasirodymą nutraukė techninis gedimas. Įpusėjus antrajam įskaitiniam važiavimui trūko karto grandinė.
„RKV Racing“ bei „Energy corse“ ekipų narys buvo priverstas sudėti ginklus, bei prie starto kitame važiavime stoti kiek toliau nuo lyderių. Prie techninių problemų prisidėjo ir fizinės. Nuo intensyvaus pavarų junginėjimo, ir didelių perkrovų plyšo dešinės rankos peties raumuo. Sportininkas sako, kad pavarą per dieną tenka perjungti apie keturis tūkstančius kartų, todėl natūralu, kad tempo neatlaiko ne tik technika, bet ir kūnas.
Patekęs į pusfinalį, kurį sudarė du važiavimai, Simas Juodviršis parodė, kad net ir esant rikiuotės viduryje galima prasibrauti į jos priekį. Vieną po kito lenkęs varžovus lietuvis finišavo antroje pozicijoje, aplenkęs ir iki tol greičiau važiavusi komandos draugą Marką Zanchetą (Marco Zanchetta). Tokį patį rezultatą Simas Juodviršis pakartojo ir antrame pusfinalio važiavime.
Komandos nuotr./Simo Juodviršio savaitgalis Italijoje |
Finale Simas Juodviršis vėl startavo antras, tačiau šį kartą fortūna nuo lenktynininko nusisuko. Kurį laiką laikęsis trečioje, vėliau ketvirtoje pozicijoje, lietuvis pamažu ėmė prarasti tempą. Kaip vėliau sakė sportininkas, įpusėjus finalui staiga suprastėjo variklio darbas, krito galia, išvažiavimai iš posūkiu tapo lėtesni, tiesiosiose pristigdavo greičio. Po gedimo Simas Juodviršis į priekį praleido dar du sportininkus ir finišavo aukštoje, šeštoje vietoje.
Komandos „RKV Racing“ vadovas Vitalijus Gudzenko sako, kad nors Simą Juodviršį ir lydėjo gedimai, tačiau pilotas įrodė, kad moka ir gali važiuoti labai greitai. Vitalijaus Gudzenko teigimu, šiais metais Simas Juodviršis jau padarė didelę pažangą, todėl dar 2012-ųjų sezone turėtume jį išvysti ant nugalėtojų ar prizininkų pakylos.
Pats Simas Juodviršis savo pasiekimo sureikšminti nelinkęs. Nors tautietis sau už nugaros paliko dar penkiolika greičiausių pasaulio KZ2 klasės sportininkų, tačiau pasak piloto tobulėti dar yra kur. Dabar „RKV Racing“ komandos lyderis turės savaitę poilsio, ir Lietuvoje sutikęs Velykas balandžio 12- 15 dienomis išvyks atgal į Italiją, „Sarno“ trasą, kur startuos pirmajame Europos čempionato „WSK Euro Series“ etape.