Šį sezoną „Neste Dream 2 Drive PRO“ jau startavo Šiaurės Europos zonos ilgų nuotolių žiedinių lenktynėse. Jis, švelniai tariant, buvo dramatiškas. Pačios pirmos lenktynės Rygoje buvo pažymėtos pergale TCR klasėje ir antra vieta bendroje įskaitoje. Antrosios lenktynės, dingus stabdžiams, pasibaigė ant apsauginio pylimo. Jums skaitant šias eilutes, komandos automobilį taiso mechanikai. Akylesni lenktynių žiūrovai atsimins, kad pernai Palangos trasoje buvo galima išvysti „Cupra TCR“ su „London Grill Racing“ komandos pavadinimu ir Eimantu bei Oskaru prie vairo. Tai buvo viena iš šešių komandų, lenktyniavusių TCR klasėje.
Tada jie užėmė trečią vietą savo klasėje ir aštuntą – bendroje įskaitoje. Kaip debiutinėms lenktynėms – labai geras rezultatas. Eimantas pasakoja, kad tokia komandos pasiekimų istorija nuteikia dvejopai, todėl startinis jaudulys jau prasidėjo.
„Paskutinės mūsų lenktynės buvo tokios, kurių visi lenktynininkai bijo labiausiai. Anksčiau visus incidentus trasoje matydavome tik iš šono ir tik pagalvodavau, kad kažkada ir mes kažko panašaus neišvengsime. Dabar nebegalvosime, kaip gerai seksis važiuoti, o mintyse apsvarstai ir kitus scenarijus, kaip čia gali atsitikti. Vienose lenktynėse telpa tiek daug nežinomųjų, kad kartais belieka tik spaust „gazą“ ir laukti geriausio. Bent jau pernai tokia taktika pasiteisino. Žiūrint į šių metų dalyvių skaičių, drąsiai galima pasakyti, kad bus dar sunkiau. O ir lūkesčiai daug didesni“, – svarsto vienas iš „Neste Dream 2 Drive PRO“ lenktynininkų.
Šiemet į automobilį sės abiejų pilotų treneris Tauras Tunyla ir jaunas, bet ne vieną skambią pergalę kartingų trasose iškovojęs Kasparas Vaškelis. Taurui tai bus pirmosios 1006 km lenktynės karjeroje. Kaip pasakoja jis pats, tai bus ilgiausios lenktynės jo gyvenime. „Pernai „Aurum 1006 km“ lenktynes pamačiau iš labai arti, kai dirbau su savo mokiniais. Šiemet mes būsime kolegos jau kaip vairuotojai. Man tai pirmoji „štuka“, o organizatoriams – jau dvidešimtoji.
Per tą laiką lenktynės labai stipriai progresavo ir pasiekė tokį lygį, kad skatina tobulėti kiekvieną komandos narį individualiai: nuo degalų užpylėjų iki vairuotojų. Tai yra masyvus išbandymas visai komandai. Pats jaučiuosi užtikrintas ir pasiruošęs, nes ruošiuosi ne tik simuliatoriuose, bet ir lieju prakaitą ant dviračio“, – sakė jis. Įdomu tai, kad „Aurum 1006 km“ lenktynės vyksta viešo naudojimo kelyje ir tik kartą metuose. Todėl visi lenktynininkai ruoštis joms gali tik per oficialias treniruotes. Jos, nesunku suprasti, vyksta taip pat kartą metuose
„Neste Dream 2 Drive PRO“ komandos koziris pasiruošime – treniruotės simuliatoriuose. Juose jau yra tiksliai atkurta lenktynių trasa ir komandos automobilis. Vairuotojai gali net treniruotis pasikeitimus, ilgus važiavimus ir įvairias oro sąlygas. Kol kas ši nauja treniruočių taktika pasiteisino: abiejuose šio sezono startuose „Neste Dream 2 Drive PRO“ su savo 2 litrų variklį turinčiu hečbeku kvalifikacijoje nusileisdavo tik dvigubai galingesniems „Porsche“ ir „Lamborghini“ bolidams. Vienos didžiausių automobilių žiedinių lenktynių „Aurum 1006 km lenktynės“ vyks liepos 17-20 dienomis Palangoje.