„Nuo pat „Smart taxi“ įkūrimo pradžios savo versle taikome inovatyvias idėjas, ekologiškumą skatiname keleivius vežiodami hibridiniais taksi automobiliais, todėl gamtą tausojantis automobilis lenktynėse buvo natūrali mūsų įmonės strategijos tąsa.
Tam, kad galėtų naudoti ekologiškus degalus, prieš antrąjį „Autoplius Fast Lap“ etapą Estijoje komanda pakeitė automobilio degalų sistemą, be to, jis buvo perprogramuotas. Šis sprendimas pasiteisino – „Smart Taxi Racing Team“ iš visų tokio tipo degalais varomų automobilių „Autoplius Fast Lap“ etape Estijoje buvo viena greičiausių“, – sako „Smart taxi“ vadovas Vytautas Reisas.
Įprasti degalai dega aukštesnėje temperatūroje, o didesnis karštis daro žalą varikliui, be to, degimo momentu pasiekiama „detonacijos“ riba, kuri nebeleidžia didinti automobilio galios. Bioetanolis, sutrumpintai vadinamas E85, yra etilo alkoholio pagrindu gaminami degalai, kuriuose yra 85 proc. etanolio ir 15 proc. benzino. Dėl žemesnės bioetanolio degimo temperatūros patiriama mažiau šiluminių nuostolių, todėl variklis dirba efektyviau ir ilgiau tarnauja.
„Šie dagalai yra atsinaujinantis energijos šaltinis, degantis švariau – taip sumažinamos anglies junginių emisijos į aplinką, be to, jis dega „šalčiau“ ir pakelia detonavimo ribą. Taip pavyko pridėti papildomų 20 arklio galių lyginant su praeitu etapu. Didesnis galingumas pasiteisino – pasiekėme geresnį rezultatą ir užėmėme prizinę vietą.
Negaliu pasakyti, kad padariau viską, ką galėjau, nes nelaimėjau, bet stengiausi iš automobilio išspausti viską, ką leidžia jo techninės galimybės. Varžovai lenktyniauja du ar net tris kartus galingesne technika, todėl, kai sužinojome rezultatus, visa komanda buvo apimta euforijos. Ekologiška – nereiškia lėta“, – po lenktynių džiaugėsi lenktynininkas T.Tunyla.
Finalinėje SUPER LAP rungtyje kova vyko tarp greičiausių lenktynininkų ir galingiausių automobilių. Varžovai turėjo galimybę važiuoti tik vieną ratą, per kurį turėjo pademonstruoti geriausią laiką. „Smart Taxi Racing Team“ dar kartą pagerino laiką iki 01:24.617 ir užlipo ant trečio pakylos laiptelio šalia daugkartinių varžybų nugalėtojų Jono Poškaus (Mitsubishi Lancer EVO VIII) ir Gyčio Vaitulionio (Subaru Impreza STi).