Taip jau susiklostė, kad „D1Sport“ komanda nusprendė išskirti šį sezoną savo organizuotus „Autoplius Lietuvos drifto čempionato“ etapus ir pavadinti jį atskirtu čempionatu. Siekdami pabrėžti, kad tai yra skirtingos varžybos šeštadienį šio kolektyvo nariai nusprendė padaryti grandiozinį renginį pasiūlydama sportininkams net dvi skirtingas trasas.
„D1Sport driftingo čempionato“ dalyviai važiavo lėtoje aštuoniukės formos trasoje, kuri buvo suformuota „Nemuno žiedo“ starto-finišo tiesiojoje ties žiūrovų tribūnomis. Čia galėjo varžytis tiek „street“, tiek ir „pro“ klasės dalyviai. Visai kitokia trasa šoninio slydimo profesionalų laukė žiedo atkarpoje ties Ąžuolu.
Dalyvių parkas |
Greitis čia gerokai didesnis, todėl „mėgėjų“ klasės vairuotojai čia važiuoti negalėjo. Priešinga kryptimi nei „Rytų Europos drifto čempionato“ etape nukreipta „Autoplius Lietuvos drifto“ čempionato trasa buvo gerokai greitesnė ir reikalavo ne tik drąsos su įgūdžiais, bet ir galingos technikos. Dar ir todėl, kad prieš finišą dalyviams reikėjo pakilti į kalną.
„Autoplius Lietuvos drifto čempionato“ finalo treniruotės |
Pagrindinėje trasoje važiuoti pasiryžusių sportininkų buvo dvigubai mažiau nei mažojoje, tačiau dalis jų užsiregistravo į abu čempionatus, todėl serviso zonoje ryte buvo juntamas lengvas chaosas. Ne visiems buvo aišku, kur ir kada reikia būti laukiant savo eilės treniruotėms, kokia apskritai tvarka jos bus vykdomos. Buvo ir tokių, kurie tik po vidurdienio apsisprendė važiuoti „Autoplius Lietuvos drifto čempionate“ prašydavosi įtraukiami į sąrašus.
„Autoplius Lietuvos drifto čempionato“ dalyvių parkas |
Praradimų taip pat neišvengta. Itin sėkmingi „Urmo“ prekybos miestelyje pasirodęs Evaldas Kovalenka iš varžybų pasitraukė sulūžus jo iš dyzelinio BMW skolintai „Nissan Silvia“ bolido pavarų dėžei. Pagrindinio šalies čempionato treniruotėse netrūko momentų, kai vienas ar kitas dalyvis nuleisdavo ratą ant žvyro, tačiau kol kas visi atsipirko pamestais galiniais buferiais.