Iš pradžių viskas gali skambėti rimtai, bet ralio esmė paprasta – patirti smagų nuotykį su draugais. Ekipažą turės sudaryti bent 3 žmonės (gali važiuoti ir mažiau, bet startinis mokestinis nuo to nesikeičia), o automobilis privalo turėti galiojančią techninę apžiūrą ir civilinį draudimą. Maršrutas bus paskelbtas tik renginio dieną, todėl dalyviai patys turės nuspręsti kokioje klasėje dalyvauti jiems smagiausia: 2X2 (automobiliai varomi priekiniais arba galiniais ratais), 4X4 (automobiliai varomi visais ratais) ir „Ladies“ (komandą sudaro vien moterys).
Laužys nuostatas
Kaip pasakoja „Baltyre Rat Race“ ralio organizatoriai Paulius ir Oksana Ragauskai, dažnai galvojama, kad malonumą gali teikti tik brangūs automobiliai. Arba, kad lenktynės ir ralis būtinai turi būti susiję su greičiu ir dideliais biudžetais. Todėl jie sugalvojo suteikti nuotykių ištroškusiems žmonėms šansą ne tik pakeisti šią nuostatą, bet ir sudalyvauti savotiškame Dakare.
„Visą 1000 kilometrų maršrutą sudėliojau su sena „Audi 100“ Silke. Visą tai dariau su šeima, todėl drąsiai galiu pasakyti – smagiausi kilometrai šią vasarą. Noriu ne tik parodyti, kokia Lietuva dar neištirta, bet ir suteikti gerą dozę azarto“, – atskleidžia organizatorius.
Kiek kainuoja smagus automobilis?
Kiekvienas automobilis turės GPS siųstuvą, todėl privalės laikytis visų kelių eismo taisyklių ir nustatyto maršruto. Taisyklės, kiek turėtų kainuoti dalyvio automobilis, nėra. Tačiau nugalėtojai po ralio savo automobilį turės parduoti organizatoriams už 1000 eurų.
Pirmąją ralio dieną dalyviai susitiks Vilniuje, kur gaus pirmųjų 200 km maršrutą iki Birštono. Vakare čia, „Nemuno vingio“ poilsio bazėje, bus finišas ir vakarėlis, kurio metu visi galės pasidalinti įspūdžiais. Šokti ir linksmintis visi galės beveik iki ryto. Žinoma, išskyrus vairuotojus, kurie kitą dieną turės įveikti 600 km. Asfaltuoti keliai šiuose maršrutuose sudarys labai mažą dalį. Vakare, po finišo, visi vėl galės pasidalinti geriausiomis važiavimo strategijomis. Trasa tikrai nebus lengva, todėl dalyviai jėgas galės atgauti pirtyje ir baseine bei vėl šokti iki ryto.
Trečiąją maratono dieną lauks tik 200 km iki Vilniaus. Čia suplazdės finišo vėliava ir bus apdovanoti klasių nugalėtojai bei greičiausias ekipažas absoliučioje įskaitoje.
Greitis dar ne viskas
4X4 klasės automobiliai greičiausiai problemų neturės. Tačiau jie neturės ir gerų nuotraukų bei nuotykių. P.Ragauskas pabrėžia, kad kuo nepraktiškesnis automobilis – tuo smagiau.
„Lenktynių pabaigoje turėsime ir specialų prizą ekstravagantiškiausiai komandai. Turiu gana aiškų patarimą norintiems laimėti šioje kategorijoje. Reikėtų užsimerkti ir pagalvoti, kaip atrodytų Dakaro ralis, jei vyktų „Burning Man“ festivalio metu“, – šypsosi organizatorius.
Daugiau informacijos ir registraciją visi susidomėję gali rasti internetiniame tinklalapyje.