Vienu tikslu – pamatyti paskutinį „drifterių“ pasirodymą šiemet ir pažiūrėti, kuris gi jų Lietuvoje bus pripažintas stipriausiu šiemet.
Prieš varžybas buvo galima tikėtis intrigos: dėl pirmosios vietos „D1Sport driftingo čempionate“ (DDČ) kovojo 3 vairuotojai, o šansų būti aukščiau už kitus turėjo dar keli. Tad aikštelėje telkšojusios balos treniruočių metu buvo greitai ištaškytos, tačiau vėsaus oro nepataisė net protarpiais išlįsdavusi saulė. Bet žiūrovams tai netrukdė: jų artėjant varžybų kulminacijai vis daugėjo.
Tomo Petrovskio/Tomasfoto.lt nuotr./Darius Balys, „Lexus SC“ |
Į paskutiniąją sezono kovą susirinko beveik visi stipriausi „drifteriai“: trūko tik Timo Simniškos, jau nebeturėjusio šansų užkopti ant bendrosios įskaitos nugalėtojų pakylos. Tačiau jo automobilis varžybose dalyvavo – komandos draugas iš „Drifter.lt“ Darius Balys, prieš kelias savaites pardavęs savo penktosios serijos BMW, bandė jau trečiąjį automobilį šį sezoną. Ne itin sėkmingai – jo kelias baigėsi „Top8“ važiavimuose.
Treniruotės taip pat buvo negailestingos ne vienam sportininkui: vienu gražiausių automobilių visame įspūdingame „drifterių“ techniniame parke buvęs Izidoriaus Paukščio „Nissan 200SX S14A“ treniruočių pabaigoje dėl gedimo pasiūlė savo savininkui atsipalaiduoti kavinėje, o ne ruoštis kvalifikacijai.
Tuometinio DDČ bendrosios įskaitos taškų lyderio Evaldo Kovalenkos „Nissan Silvia PS13“ dar kartą „pavedė“, tad varžybose jis dalyvavo su iš komandos draugo Kastyčio Aleknos pasiskolintu „Nissan 200SX S14“. Negalėtum pasakyti, kad automobilio pakeitimas jam trukdė – net ir ne su savo automobiliu važiavęs E.Kovalenka kvalifikacijoje buvo pirmas. Tiesa, poriniai važiavimai jam sekėsi prasčiau – finalo vertoje dvikovoje „Top8“ turnyre prieš Andrių Čibirką (tuo metu jau buvo aišku – kuris iš jų laimi kovą, laimi ir visą čempionatą) E.Kovalenka po pakartotinės kovos buvo priverstas pripažinti „BMW Fan“ atstovo pranašumą.
Tomo Petrovskio/Tomasfoto.lt nuotr./Izidorius Paukštys, „Nissan 200SX S14A“ |
Tad geriausiųjų ketvertuke varžėsi jau tradicine tapusi Andrių trijulė su BMW 3: Miciūnas, Čibirka ir Šlajus. Į jų kovą įsiterpė K.Alekna, paskolinęs savąjį „Nissan“ E.Kovalenkai, o pats dalyvavęs atsarginiu „D1Sport“ automobiliu. Tačiau ant nugalėtojų podiumo jam lipti neteko: paskutiniuose važiavimuose prasidėjęs lietus sumaišė kortas visiems likusiems dalyviams, kurie neturėjo šansų priprasti prie staigiai pasikeitusių sąlygų ir trasoje slidinėjo tarsi mažai kontroliuojamo dailiojo čiuožimo dalyviai. Tačiau šiomis sąlygomis teisėjai vis tik turėjo priimti sprendimus, po kurių pirmoji vieta atiteko A.Miciūnui, antra – A.Šlajui, trečia – A.Čibirkai.
Stipriausio Lietuvos „drifterio“ vardas grįžo į Kauną: nuo 2006-ųjų iki 2009-ųjų tuomečio „Driftingo Čempionato“ nugalėtojais tapdavo laikinosios sostinės atstovai, kol praėjusiais metais šį titulą į Vilnių atvežė E.Kovalenka. Taip pat, po trijų metų pertraukos, geriausio „drifterio“ vardą gavo „BMW Fan“ narys: 2006 ir 2007 juo džiaugėsi A.Miciūnas, 2008 ir 2009 – „Drifter.lt“ nariai T.Simniška ir Kęstutis Petronis, 2010-aisiais – E.Kovalenka iš „D1Sport“.
Tomo Petrovskio/Tomasfoto.lt nuotr./Andrus Čibirka |