Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Subaru klubas“ pradėjo 11-ąją „Gravel Challenge“ seriją „Liqui Moly“ taurei laimėti

Viena aktyviausių automobilių bendruomenių Lietuvoje – „Subaru Klubas“ ir toliau tęsia tradicijas rengti lenktynes žvyro trasoje. Daugelį metų Ukmergės pašonėje esančioje „Versmės“ autokroso trasoje vykę „Subaru Klubo“ renginiai šiemet persikėlė į naują erdvę. „Gravel Challenge“ varžybų pirmasis etapas vyko Marijampolės autokroso trasoje. Be to, pasikeitimų atsirado ir šių metų varžybų reglamente.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / Andriaus Tubiaus nuotr.

Ankstesniais metais „Subaru Klubo“ renginiuose dalyviai buvo skirstomi pagal tai, „Subaru“ ar ne „Subaru“ automobilius vairuoja, o nuo šių metų organizatoriai nusprendė vadovautis laiko patikrinta tvarka ir dalyvius skirstyti pagal varančiąsias jų technikos ašis, o ne gamintoją ar variklio darbo tūrį.

Kiekvienai klasei buvo skirta po 3 važiavimus. Vienas važiavimas susideda iš trijų trasos ratų. Klasės įskaitoje buvo skaičiuojama 2 geriausių važiavimų rezultatų suma. Prieš važiavimus kiekvienai klasei buvo skirta po 3 susipažinimo ratus neįskaitai.

Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka
Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka

Tai pirmasis „Gravel Challenge“ etapas šiemet, kuris į renginį sutraukė daugiau nei 60 dalyvių, kurie buvo kaip reikiant nusiteikę rimtai kovai dėl „Liqui Moly“ taurių ir vertingų prizų.

„AWD“ įskaitoje startavo 20 automobilių visais varančiais ratais automobilių. Geriausią rezultatą čia parodė Rimvydas Mankus su „Subaru Impreza“ iš Tauragės. Jo laikas trasoje – 4 min. 00,86 sek. Vos 1 s. ir 58 šimtosiomis sekundėmis lėtesnis buvo Liudas Šimkus iš Tauragės, dalyvavęs tuo pačiu „Subaru Impreza“ automobiliu. Nuo jo dar šiek tiek nutolęs finišavo trečios vietos prizininkas Oleg Krukovskij iš Vilniaus, taip pat „Subaru Impeza“ automobiliu.

Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka
Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka

„Moterų“ klasėje dalyvavo 3 merginos. Geriausią laiką čia parodė Rūta Saladžienė, vairavusi „Volkswagen Golf“ automobilį. Ji trasoje sugaišo 4 min. 22,77 sek. Kamilė Zokaitė pademonstravo antrą rezultatą pagal laiką. Sugedus jos „Subaru Impreza“ automobiliui, mergina jį pakeitė kitu ir toliau tęsė varžybas. Trečia liko Gertūda Laurinavičiūtė, vairavusi „Ford Fiesta“ automobilį. Ji turėjo nedidelį incidentą – įvažiavo į atitvarus, bet finišą pasiekė.

Po moterų važiavimų vėl buvo palaistyta trasa ir FWD, ir RWD dalyviams pirmi važiavimai buvo ant šlapios dangos. Iki trasos palaistymo trasa buvo tolygi asfaltui, o ją palaisčius buvo slidu lyg važiuotum ant ledo su vasarinėmis padangomis.

Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka
Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka

Šiemet svečių FWD klasė klasė nebuvo gausi, kova vyko tarp keturių dalyvių. Pirma vieta atiteko šių varžybų senbuviui Vytautui Junevičiui iš Panevėžio, važiavusiam „Mitsubishi Colt“ automobiliu. Antra vieta atiteko Pauliui Mikelaičiui iš Kauno. Dėl trečios vietos vyko įnirtinga kova dėl šimtųjų sekundžių. Visgi greitesnis buvo Andrius Urbaitis iš Vilniaus, vairavęs „Volkswagen Golf“ automobilį. Jis 57 šimtosiomis aplenkė savo draugą Rolandą Ušacką ir užlipo ant prizininkų pakylos.

RWD klasėje vyko įdomi kova tarp 2 BMW, VAZ 2106 ir „Ford Sierra“. Greičiausias buvo Laisvūnas Karklas iš Utenos, vairavęs BMW 320. Antra vieta atiteko Virginijui Raulušaičiui iš Vilniaus su BMW 120. Trečią vietą laimėjo Karolis Jarmala iš Vilniaus, vairavęs VAZ 2106.

Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka
Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka

Patys greičiausi dalyviai susibūrė „Sport“ klasėje, kur dalyviai buvo suskirstyti į SPORT 2WD ir SPORT 4WD klases. Čia automobiliai per kiekvieną važiavimą kėlė dulkių debesis ir kitaip žavėjo publiką. Tarp 4WD klasės dalyvių greičiausias buvo Tadas Gombrevičius „Misubishi Lancer EVO V“ iš Vilniaus. Tadui priklauso ir geriausias varžybų laikas. Antra vieta atiteko Jonui Keršiui iš Varėnos, vairavusiam „Subaru Impreza“. Trečia vieta taip pat „Subaru Impreza“ vairavusiam Žygimantui Gyliui iš Dotnuvos.

2WD klasėje 2 dalyviai tarpusavyje varžėsi, kuris greitesnis. Pirma vieta atiteko Deividui Kimsai iš Daugailių su „Ford Sierra“ automobiliu. Antrasis liko Ernestas Laurinavičius iš Vilniaus, vairavęs „Ford Fiesta“.

Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka
Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka

„Laisvoje“ klasėje pasivaržyti papildomai panoro 19 dalyvių. Čia pirmas buvo Tadas Gombrevičius, antras Liudas Šimkus, o trečias – Jonas Keršys. Nežiūrint į tai, kad po „Gravel Challenge“ jau spėjo prabėgti kelios dienos, kelios dešimtys jo dalyvių vis dar gyvena varžybų akimirkomis.

Gera nuotaika ir puikus oras leido vairuotojams džiaugtis kiekviena trasoje praleista akimirka. Varžybos buvo išties įspūdingos. Varžybų organizatoriai dėkoja susirinkusiems dalyviams, žiūrovams, varžybų rėmėjams, svečiams ir teisėjams.

Vieneriomis varžybomis viskas nesibaigs, nes renginio organizatoriai jau planuoja kitas varžybas. Antrasis etapas vyks rugpjūčio 3 d. Marijampolės autokroso trasoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs