Daugiau Dakaro naujienų – specialioje 15min rubrikoje.
Antradienis Arūnui Gelažninkui tapo blogiausia diena iki šiol šiemetiniame Dakaro ralyje.
Puikiai pradėjusiam etapą sportininkui teko mažinti tempą dėl motociklo techninių problemų.
Plačiau – Trasoje A.Gelažninką matęs N.Jucius: buvo čia tokių šuoliukų, galėjo kas ir nutikti.
Kirtęs finišo liniją lenktynininkas nesustojo, kaip būdavo kasdien, prie sirgalių zonos, kur duodavo ir dienos interviu.
Informacija apie situaciją dalijosi komanda. Viena iš jos skelbtų žinučių buvo trumpas susirašinėjimas, kurio metu Arūnas informavo kolegas, kad viską skauda ir griuvinėja akmenyse. Iki finišo dar buvo likę daug kilometrų.
Kaip teigiama komandos pranešime spaudai, spaudimo neatlaikė priekinė šakė.
Dar prieš startą sportininkas minėjo, jog diena nebus iš lengvųjų, nors organizatoriai ir teigė kitaip. Trasa buvo paruošta tikrai greita, tačiau pilna pavojingų akmenų, kurie važiavimo tikrai nepalengvina.
Sėkmingai startavęs lenktynininkas rodė gerą tempą iki maždaug 80-ojo kilometro. Vėliau sportininko tempas reikšmingai krito. Kaip paaiškėjo to priežastis – lūžę amortizatoriai.
„Tą akimirką, kai sulūžo, galvoju – ką reiks daryti? Bet reikia važiuoti, nieko nebus, nes jeigu nebus finišo, nebus ir medalio, o jo iš manęs taip lengvai neatimsi. Kai sulūžo, labai gerai, jog nenusiverčiau, nes greitis buvo didelis ir stabdant motociklas pradėjo stipriai kratytis, mėtytis. Tada sustojęs pamačiau ir supratau, kad laukia ilga dienelė.
Buvo labai sunku, ir stojau, ir parėkiau, ir kritau ne kartą, apsibalnojau. Važiuoti tokį atstumą be amortizatorių yra žvėriškai sunku, trasa labai nedėkinga, nors be amortizacijos jokio trasa nebus dėkinga. Kiekvienas smūgis, galvojau, smegenys išvarvės, rankas po maždaug šimto kilometrų tokio važiavimo irgi paskaudo. Bet tikslas – finišas, dėl jo čia atvažiavome“, – įspūdžių nestokojo A.Gelažninkas.
Laimei, finiše buvo įrengta techninė zona, tad amortizatoriai buvo pakeisti ir A.Gelažninkui nereikėjo kankintis važiuojant iš finišo į bivaką (dar apie 120 kilometrų).
Sportininko fiksuojamas laikas – 7 val. 5 min. ir 15 sekundžių. Tai bendroje motociklų įskaitoje smukdo sportininką į lentelės dugną, tačiau laimei sportininkas spėjo į organizatorių numatytą laiko normatyvą bei negavo baudos už neįveiktą greičio ruožą.