Visos naujienos apie Dakaro lietuvius – specialioje rubrikoje.
Pirmasis greičio ruožas šių metų Dakaro ralyje netapo lengvu pasivaikščiojimu. Tai patvirtino Benediktas Vanagas, finišą pasiekęs preliminariai 37-oje vietoje. Kiek greičiau finišavo Vladas Jurkevičius ir Aisvydas Paliukėnas. Jie preliminariai 36-i.
„Tikriausiai ne taip supratome organizatorius, kai jie žadėjo mums smagų greičio ruožą. Trasa buvo techniška ir klaidi, akmenų čia, kaip visad, apstu.
Lenktyniauti teko tokioje tankioje augmenijoje, kad, spėju, vien šio ruožo komandų anglies pluošto detalių sąskaita bus ne vienas milijonas eurų. Visi finišavę automobiliai – graudžiai sužaloti.
Na, o mūsų rezultatą lėmė prakirsti ratai, pirmas 20-ajame, antras 80-ajame kilometre. Likusius 330 kilometrų teko važiuoti ypač atsargiai, kad pasiektume finišą“, – pirmojo greičio ruožo detales pasakojo B.Vanagas.
Vladas Jurkevičius sakė, kad pirmoji diena buvo labai sunki: „Ne dėl ruožo, ne dėl mašinos ar techninių problemų, o dėl organizatorių navigacijos planšetės problemų.“
Jam antrino ir Aisvydas Paliukėnas, tikindamas, kad startuoti jiems pavyko labai neblogai, kol nepradėjo streikuoti planšetė, kuri yra pagrindinis jo kaip šturmano darbo įrankis.
„Šiek tiek piktoki esam. Daug kam taip buvo, nežinome, ką organizatoriai galvoja“, – sakė A.Paliukėnas.
Sekmadienį, sausio 5 d., lenktynininkų lauks vienas rimčiausių Dakaro ralio išbandymų – prasidės dvi dienas truksiantis 967 kilometrų 48h Chrono greičio ruožas, kuriame komandoms teks verstis be techninio personalo pagalbos.
Dakaro ralis finišuos sausio 17 d. Šiemet sportininkai turės įveikti 5 117 įskaitinių kilometrų, o lenktynes vainikuos greičio ruožai vienoje iš didžiausių smėlio dykumų pasaulyje – tuščiajame ketvirtyje.