Viso sportininkai per šeštadienį turės įveikti 9 žvyru padengtus ir vieną asfaltinį greičio ruožus, kurių ilgis – 120 km. Bendras „Saulė 777“ ralio ilgis – beveik 300 km. Kai kurios greičio ruožų vietos lenktynininkams ir žiūrovams jau bus pažįstamos iš ankstesnių metų „Saulės“ ralių.
Išbandytos šių metų ralio trasos lenktynininkams didelio įspūdžio nepaliko. Visi po susirašymo kalbinti ralistai išskyrė greitį – daugumos nuomone, ralio „Saulė 777“ trasos yra per greitos. Nors iki „autostradų“ nestokojančio Vilniaus ralio dar trūksta.
Praktiškai visiems įstrigo ir aštuntame greičio ruože esantis maždaug kilometro ilgio ruožas, kuriame, panašu, nėra kelio. Aštuntos įskaitos lyderių Karolio Šiugždinio šturmanė Agnės Vičkačkaitės-Lauciuvienė išskyrė jį kaip netikėtą ralio atributą: automobiliai turės važiuoti provėžų išvagota žole ir didžiąją dalį to kilometro dugnu brauks žemę.
Dominykas Butvilas prognozavo, kad po šio pravažiavimo greičiausiai ne jam vienam teks keisti suplotą ar netgi nutrauktą duslintuvą: „Įdomu, organizatoriai žino, kiek tai kainuoja?“
Kalbėdamas apie tikslus, D.Butvilas neslėpė – sieks lipti ant aukščiausio nugalėtojų pakylos laiptelio. Nesėkmingai susiklostęs Vilniaus ralis nustūmė D.Butvilo ir Renato Vaitkevičiaus ekipažą į antrą vietą LARČ antroje įskaitoje. Pirmi šiuo metu žengia Martynas Samuitis su Ramūnu Šaučikovu.
Kitų dalykų iš ralio tikisi Benediktas Vanagas. „Panašu, kad šiuo metu mūsų vienas didžiausių tikslų – priversti automobilį atvažiuoti iki finišo“, – sakė lenktynininkas. Pirmi trys LARČ etapai B.Vanago ir Gretos Germanavičiūtės ekipažui susiklostė nesėkmingai – jų juodoji „Subaru Impreza WRC“ visus tris ralius patyrė technikos gedimų ir sportininkai buvo priversti nusiimti šalmus ralio viduryje.