„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Suskaičiavo didžiausius „Formulės 1“ nevykėlius ir destruktorius

Nuo „Formulės-1“ 2023 metų sezono pabaigos prabėgo savaitė. Atėjo pats metas pasidaryti išvadas iš sezono, kuriame tiesiog dominavo „Red Bull“ komanda su Maxu Verstappenu priešakyje.
Las Vegase į kanalizacijos šulinį apgadintas Carloso Sainzo bolidas
Las Vegase į kanalizacijos šulinį apgadintas Carloso Sainzo bolidas / „Scanpix“ nuotr.

Tiesa, olando komandos draugo Sergio Perezo kelias 2023 metų sezone nebuvo toks rožėmis klotas. Jis, pagal padarytus nuostolius per savo avarijas, rikiuojasi trečioje vietoje „destruktorių“ čempionate („destruktoriai“ – aliuzija į Konstruktorių taurę).

„Reddit“ vartotojas „basspro24chevy“ po sezono pabaigos paskaičiavo, kurių lenktynininkų avarijos komandoms kainavo skaudžiausiai.

Jau po Singapūro pirmą vietą „destruktorių taurėje“ užėmęs Loganas Sargeantas savo formą kiek pagerino, iškovojo pirmą karjeros tašką, tačiau savo vietą išsaugojo. Jo incidentai „Williams“ komandai kainavo 4 milijonus ir 333 tūkstančius dolerių.

Dvi nesėkmes iš eilės pačioje sezono pabaigoje turėjęs Carlosas Sainzas pridarė nemenkų nuostolių „Ferrari“ ekipai. Jis sąraše yra antras.

Kaip ir Loganas Sargeantas, taip ir Lance'as Strollas paskutinį sezono trečdalį apturėjo solidesnį. Kanadietis po etapo Japonijoje vos kartą turėjo rimtesnį incidentą, kainuodamas „Aston Martin“ ekipai 225 tūkst. už įvykį Meksikoje. Jo užimta vieta – penkta.

Lentelės apačioje esantys George'as Russellas ir Maxas Verstappenas toliau saugiai važiavo. Pastarasis tapo trečiuoju lenktynininku per visą „Formulės-1“ istoriją, šalia Michaelio Schumacherio (2002) ir Lewiso Hamiltono (2019), kuriam pavyko įveikti visus sezono ratus.

Russellas savo bolidą, tiesa, sudaužė per bandymus, vykusius po sezono. Prie solidaus ir nenuostolingo „Mercedes“ sezono prisidėjo Lewisas Hamiltonas, kuris šioje statistinėje grafoje – penktas nuo galo.

Fernando Alonso ir Valtteri Bottas taip pat neviršijo 1 mln. dolerių nuostolių ribos.

Lenktynininkų rikiuotė pagal išlaidas:

Logan Sargeant – 4,333 mln.
Carlos Sainz – 3,644 mln.
Sergio Perez – 3,224 mln.
Esteban Ocon – 2,999 mln.
Lance Stroll – 2,834 mln.
Alexander Albon – 2,786 mln.
Kevin Magnussen – 2,576 mln.
Pierre Gasly – 2,426 mln.
Oscar Piastri – 2,271 mln.
Charles Leclerc – 1,914 mln.
Nico Hulkenberg – 1,557 mln.
Nyck de Vries/Ricciardo – 1,522 mln.
Lando Norris – 1,452 mln.
Yuki Tsunoda – 1,255 mln.
Guanyu Zhou – 1,207 mln.
Lewis Hamilton – 0,880 mln.
Fernando Alonso – 0,830 mln.
Valtteri Bottas – 0,700 mln.
George Russell – 0,670 mln.
Max Verstappen – 0,345 mln.

Komandų rikiuotė:

„Williams“ – 7,119 mln.
„Ferrari“ – 5,558 mln.
„Alpine“ – 5,425 mln.
„Haas“ – 4,133 mln.
„McLaren“ – 3,723 mln.
„Aston Martin“ – 3,664 mln.
„Red Bull“ – 3,569 mln.
„AlphaTauri“ – 2,777 mln.
„Alfa Romeo“ – 1,907 mln.
„Mercedes“ – 1,550 mln.

Praeitus du sezonus daugiausiai nuostolių atnešė Mickas Schumacheris. Dar prieš tai šios rikiuotės „čempionais“ tapo Romainas Grosjeanas ir Alexanderis Albonas.

Tarp komandų antrus metus paeiliui daugiausiai nuostolių turi „Williams“, prieš tai buvo du metai, kur didžiausias išlaidas turėjo „Haas“, o vienus metus ir „Red Bull“ buvo tarp nelaimėlių.

„Basspro24cheby“ taip pat pateikia preliminarias kainas. Visas bolido pagrindas kainuoja brangiausiai – 675 tūkstančius dolerių. Pavarų dėžė 500 tūkst. dolerių. Priekinis sparnas 125 tūkst. dolerių. Važiuoklė nuo 100 iki 275 tūkst. dolerių. Ratas – 5 tūkst. dolerių. Stabdžių detalės – tarp 10 ir 25 tūkst. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs