Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sutrumpintame greičio ruože – solidus „Constra Racing“ komandos rezultatas

Po apmaudžiai susiklosčiusios antrosios Dakaro ralio dienos lietuvių ekipos „Constra Racing“ nariai rankų nenuleido ir trečiame etape sugebėjo parodyti puikų tempą bei finišuoti šeštoje vietoje. Tiesa, greičio ruožas buvo kiek sutrumpintas dėl gausaus lietaus, perkūnijos ir komplikuotų galimybių pakilti medikų sraigtasparniams, rašoma komandos pranešime.
„Constra Racing“ trečiame Dakaro etape
„Constra Racing“ trečiame Dakaro etape / Martin Macik team nuotr.

Specialus projektas: sužinokite daugiau apie lietuvius, startuojančius Dakare

Vaidotas Paškevičius sakė, kad po vakarykštės nesėkmės komanda nusprendė dėti visas pastangas, kad lenktynės būtų tęsiamos. Mechanikai ilgai ieškojo, kodėl „Tatra“ sunkvežimis vakar nereagavo į akceleratoriaus paspaudimą ir problemą rado. Pasirodo, kad visus lietuvių planus sujaukė paprasčiausias laidas.

„Mechanikai per naktį padirbėjo ir rado tą gedimą. Tai buvo elektros problema. Mus stabdė nulūžęs laidas viename iš valdymo blokų. Nebuvo gero kontakto, todėl turėjome tiek problemų. Be to, pagaliau mūsų programuotojas, atrodo, eina teisinga linkme dėl galios atgavimo. Šiandien jau turėjome beveik maksimalią galią 13-16 pavaromis“, - sakė ekipos vairuotojas Vaidotas Paškevičius.

Šios dienos greičio ruožas dėl oro sąlygų buvo sutrumpintas, kadangi dėl perkūnijos ir liūties negalėjo pakilti medikų sraigtasparniai. Esant tokiai situacijai Dakaro greičio ruožas visuomet yra stabdomas ir skaičiuojami rezultatai iki tam tikro kelio taško. „Constra Racing“ komanda į bivaką buvo nukreipta įveikus 334 kilometrus iš 447 numatytų prieš startą. Nepaisant to, per šiuos kilometrus Vaidotas Paškevičius, Slavomir Volkov ir Tomas Gužauskas įsitvirtino šeštoje sunkvežimių įskaitos vietoje.

„Greičio ruožas buvo mums palankus, nes jis buvo greitas. Tai reiškia, kad nereikėjo tiek daug pavarų junginėjimo. Didžiąją dalį trasos įveikėme aukštomis pavaromis, kuriomis jau turime beveik normalią galią. Tempas buvo tikrai geras. Teko palenktyniauti ir su De Roy komandos sunkvežimiu. Vienas kitą keletą kartų lenkėme. Buvo labai graži kova.

Tiesa, turėjome ir problemų. Vieną kartą per liūtį nukrito valytuvai. Stojome juos tvarkyti. Be to, važiuoti buvo sudėtinga, nes trasoje daug vandens, danga tapo labai slidi. Jaučiausi kaip ant ledo su vasarinėmis padangomis, posūkiuose jausmas buvo kaip „drifte“. Taip pat pradėjo rasoti priekinis stiklas, tad sunkiai matėsi kelias, bet nenorėjome stoti jo valyti. Nusprendėme negaišti tam laiko, nes jautėme, kad važiuojame tikrai geru tempu. Po šios dienos supratome, kaip reikia važiuoti, kad būtų galima laikytis arti penketuko. Krūviai sunkvežimiui ir mums patiems buvo labai dideli, bet padangos neprakirtome nė vienos. Slavomiras nagivavo itin tiksliai, todėl niekur neklaidžiojome.

Labai džiaugiamės, kad mūsų technika funkcionuoja jau beveik gerai, tad galime pasitikrinti savo tempą su lyderiais. Aišku, gaila, kad vakar susigadinome visus reikalus, bet ūpo tikrai nepraradome ir sieksime kiekvieną dieną baigti kuo aukštesnėje pozicijoje“, - kalbėjo Vaidotas Paškevičius.

Daugiau informacijos apie ekipos pasirodymą 2023-iųjų metų Dakare galima rasti komandos „Facebook“ puslapyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos