Benedikto Vanago pasirodymas
Šeštajame greičio ruože Benedikto Vanago ir Felipes Palmeiro ekipažas užėmė 11 vietą. O kova dėl 10-osios pozicijos šeštajame etape vyko ir gyvai. B.Vanagas pasakojo, kad beveik trečdalį trasos įveikė lenktyniaudamas su V.Vasiljevo vairuojamu „Mini“. Ekipažai nuolatos keitėsi pozicijomis, o varžovas galiausiai buvo šiek tiek greitesnis.
Trindamas nuo vairavimo maudžiančius riešus B.Vanagas pasakojo, kad šiame greičio ruože jam teko rimtai padirbėti. Įskaičiuojant kitų klasių sportininkus jis su F.Palmeiro nuo į greičio ruožą pajudėjo tik 40-ti, todėl priekyje važiavę sunkvežimiai gerokai išmindė trasą, atsirado provėžos.
„Ieškant kietesnio pagrindo visą laiką teko rinktis alternatyvų kelią. Taip pat visgi sugebėjome pramušti padangą, nes turbūt esu tikras sporto meistras toje srityje, todėl visuomet pavyksta“, – juokėsi lenktynininkas.
Sebastieno Loebo ir Orlando Terranova gedimas
Panašu, kad devynis kartus pasaulio ralio čempionas Sebastienas Loebas gali palaidoti viltis kovoti dėl aukščiausių pozicijų. Jis šios dienos greičio ruože patyrė gedimą – lūžo jo BRX bolido pakaba. Ekipažas stovėjo ir laukė techninės pagalbos sunkvežimio, tačiau GPS sekimo sistema šio ekipažo judėjimo jau neberodo. Gali būti, kad tuo šių metų Dakaras ralio čempionui ir baigsis.
Dėl gedimo taip pat sustojo ir Orlando Terranova. Jis taip pat laukė techninės pagalbos sunkvežimio, tačiau jo „Mini“ techninės problemos buvo per daug rimtos, kad jas spręsti greičio ruože. Dakaras pilotui baigtas, nors iki šio greičio ruožo argentinietis laikėsi aštuntoje automobilių įskaitos vietoje.
Laisvydo Kanciaus „pagautas“ akmuo ir praleistas kelio taškas
Šeštojo greičio ruožo finišą pasiekęs Laisvydas Kancius užtruko 5 val. 50 min. 56 sek. Nuo lyderio jį skyrė 1 val. 32 sek. Preliminariai duomenimis lietuvis užėmė 11 vietą.
Finiše lietuvis sakė, kad vidutinis greitis buvo mažas, jautėsi nugaros skausmai bei praleido paskutinį kelio tašką prieš pat finišą.
„Realiai parti sunkiausia diena ši buvo, kažkoks košmaras. Gal kokius 150 km viskas buvo gerai, gan greitai važiavome, bet vėliau užšokau ant akmens, sulenkiau lankus, kurie užspaudė kuro pompą, kokias 5 min. teko stoti ir tvarkytis. Tada bandžiau vytis, nes buvau anksčiau pasivijęs, atrodo, tris keturračius.
Gal 200-ajame kilometre dar turėome vieną šuolį, kurio metu susitrenkiau nugarą, rankas ir nuo tada buvo nelabai smagu. Nevirtome, bet smarkiai susitrenkiau nugarą, skauda ir po to važiavome ramiai.
Ir dar dabar nežinau – prieš pat finišą rodo, kad „nepaėmiau“ vieno taško. Nelabi suprantu, kodėl, nes viskas buvo pagal kelio knygą, vienos vėžės ir rodo, kad „nepaimtas“ kelio taškas“, – sakė L.Kancius.
Jis patikino, kad gerai, jog ruožas buvo sutrumpintas, nes jei būtų reikėję įveikti dar 100 km, būtų buvę be galo sunku, ypač motociklininkams.
Sutrumpintas greičio ruožas
Įvertinę tai, kad daugelis dalyvių po itin sudėtingo praėjusios dienos etapo ir ilgo pervažiavimo turėjo mažai laiko poilsiui, organizatoriai 1 val. 30 min. pavėlino šeštojo greičio ruožo startą.
Taip pat 100 kilometrų buvo sutrumpinta trasa, todėl vietoje planuotų 448 kilometrų dalyviai lenktynių režimu įveikė 347 kilometrus.
Ryte nemažai chaoso tarp motociklininkų ir keturratininkų sukėlė ir kelio knygos, kurias teko karpyti ir klijuoti pagal atnaujintą ruožą.