Į WRC sugrįžęs airis greitai perprato „Hyundai i20N“ specifiką ir demonstravo puikią spartą. Jis laimėjo tris greičio ruožus ir dienos pabaigoje atsiplėšė nuo Otto Tanako (M-Sport) 2,6 sek.
Tiesa, iki pietų net 10,5 sek nuo airio atsilikęs estas sukaupė jėgas ir popiet laimėjęs savo pirmąjį greičio ruožą sugebėjo nurėžti šią persvarą iki aukščiau minėtos 2,6 sek. Akivaizdu, kad estui dar reikia geriau išnaudoti hibridinę „Ford Puma“ jėgainę. Ottas sakė, kad „mynė visai ant ribos“, tačiau, jo manymu, greičio ruožų rezultatai to neatspindėjo.
Trečias liko Esapekka Lappi, penktadienio pirmame ruože aplenkęs buvusį lyderį Kalle Rovanpera. Tačiau Kalle finišavo tik penktas, o į ketvirtą poziciją peršoko Eflynas Evansas.
Čia galite peržiūrėti WRC Švedijos etapo antros dienos įspūdingiausias akimirkas:
Vienas įspūdingesnių momentų – „Toyota GR“ komandos piloto japono Takamoto Katsuta virtimas GR5. Jam Švedijos ralis jau baigtas. Laimei, ekipažas sveikas.
Šeštadienį ralio dalyvių laukia septyni greičio ruožai, o sekmadienį – dar trys.