Kaip jau rašėme anksčiau, ryte jau pirmu bandymu išlaikytą formą ir geriausią laiką parodė K.Rovanpera, o ketvirtu bandymu, ant jau gerokai pravalytos kelio dangos praeitų metų čempiono laiką pagerino E.Lappi.
SS1
Pirmas tris vietas ruože užėmė vien tik „Toyota“ vairuotojai, iš kurių greičiausiu buvo Kalle Rovanpera.
Dvi sekundes savo komandos draugui pralošęs E.Evansas (P3) po finišo sakė: „Buvo gana daug palaido sniego. Turbūt buvau nepakankamai drąsus, tačiau viskas vis tiek yra gana neblogai.“
P6 finišavęs T.Neuville (2,6 sek.) sakė: „Manau dar turėsiu šiek tiek pareguliuoti automobilį. Penktadienį reikės daugiau sukibimo. Taip pat turėsiu dar padirbėti ir su stabdymo taškais.“
Kone labiausiai nuvylė E.Lappi, kuris šiame trumpame (5,16 km) ruože finišavęs P7 pralošė lyderiui net 4,6 sek. Po finišo žurnalistų paklaustas apie to priežastis, pats Esapekka negalėjo jų paaiškinti.
SS1 rezultatai:
Svarbus faktorius penktadienį
Tose vietovėse, kuriose vyks Švedijos ralis jau kelias savaites iš eilės sninga. Teoriškai atrodytų, kad tai puikios sąlygos žiemos raliui, tačiau yra vienas „bet“.
Nors ir pačio sniego yra daug, dauguma kelių nėra stipriai apledėję. Manoma, kad dygliuotos padangos netruks greitai prasibrauti pro ledo sluoksnį iki žvyro.
„Čia yra nemažai žvyro. Tikrai daug kur nebėra ledo“, - žurnalistams sakė trasas bandęs Elfynas Evansas.
Švedijos ralio metu gana dažnai pasitaiko, kad abrazyvinis žvyras nuplėšia nuo padangų dyglius ir ralistai greičio ruožų pabaigoje praranda anksčiau turėtą sukibimą. Manoma, kad ši problema ir išryškės penktadienį. Jei orai nesikeis, to paties galime sulaukti ir šeštadienį.
Kitas svarbus momentas, kad jei ir toliau taip stipriai snigs. Pirmasis startuojantis Thierry Neuville bus įkalintas sniego valytojo rolėje. Tai dažna problema tam, kuris būna laimėjęs pirmame metuose Monte Karlo ralyje. T.Neuville mano, kad tokiu atveju net iškart po jo startuojantys E.Evansas ir O.Tanakas dėl puraus sniego likučių praras laiko.
„Aš vis dar manau, kad yra šansas, jog organizatoriai pasinaudos sniego valymo technika. Tokiu atveju visiems sąlygos būtų kur kas lygesnės“, - sakė T.Neuville.
Už sniego valymą pasisakančių dalyvių stovykloje yra ir trečiu numeriu startuoti turėsiantis Ottas Tanakas.
Tuo tarpu toje pačioje „Hyundai“ komandoje turime priešingą nuomonę turintį E.Lappi. Kuriam startuojant aštuntam visai nereikia jokių sniego valytuvų. Turint tokia vėlyvą startinę poziciją, ankstesni lenktynininkai jau bet kokiu jam būtų kone tobulai nuvalę kelią. Kas sudarytų puikias sąlygas įspūdingam Esapekka grįžimui į WRC.
Panašioje situacija yra ir septintą startinę poziciją turintis K.Rovanpera.
„Jei nebus panaudoti jokie sniego valytuvai, tai man penktadienį suteiktų didžiulį pranašumą. Todėl šiuo klausimų tikrai išliksiu tylus ir nestumsiu sniego valymo technikos panaudojimo idėjos“, - sakė Kalle Rovanpera.