Apie kitą ekipažą – Benedikto Vanago ir Mindaugo Čepulio, jau rašėme.
Vaizdo transliacija iš RALLY ESTONIA.
NAUJAUSIA INFORMACIJA – 15min/Gazas „Facebook“ paskyroje
Paradoksas, tačiau būtent debiutiniame savo ralyje Talsyje šis duetas demonstravo stebėtiną spartą. Tačiau pabaigoje padarė vieną lemtingą klaidą. Žemaitijos ralyje važiavo gerokai ramiau ir Benediktui Vanagui bei kitiems R5 klasės varžovams negrasino.
Po debiutinių lenktynių „Talsi rally“ M.Varža prisipažino, kad kol kas automobilis yra greitesnis už juos su E.Valeiša. Tą patį vyrai kalbėjo ir po „Rally Estonia“ shake down bandomojo ruožo. Bet apie viską iš pradžių.
Kodėl tik du lietuvių ekipažai?
Daugeliui keista, kad į tokio aukšto lygio ralį, pretenduojantį tapti WRC, atvažiavo tik du ekipažai iš Lietuvos. Nes iš esmės visa organizacija ir „specialieji efektai“, pagarba lenktynininkams, minios sirgalių – kaip WRC.
Egidijaus Valeišos nuomone, kiekvienas lenktynininkas metams turi susidaręs savo planą ir susidėliojęs biudžetus. O, norint deramai važiuoti Estijoje, reikia nemažai pinigų. Ir, žinoma, geros technikos. Todėl daugelis Lietuvos ralistų nusprendė likti namuose.
„Rally Estonia“ – puiki proga išmokti važiuoti sudėtingomis sąlygomis
„Mūsų tikslas šiais metais – išmokti važiuoti. Taip, kad galėtume konkuruoti su visos Europos R5 klasės dalyviais. Egidijus jau su BMW parodė, kad vairuoti jis moka. Bet su kvadrine mašina – viskas kitaip. O kuo sudėtingesnės trasos, tuo greičiau išmokstama“, – dėstė komandos strategiją Mindaugas.
Jam antrindamas Egidijus pripažino, kad R5 klasės „Ford Fiesta“ elgiasi visai kitaip, nei jis tikisi. Tarkime, ant žvyro stoja ji daug greičiau, nei galima įsivaizduoti. Todėl, taip pat ir dėl keturių varančiųjų ratų, net stenogramas reikia surašyti kitaip, nei iki šiol.
„Galvoju, kad šiais metais reikės mokintis vien stabdyti. O kitąmet – jau ir akceleruoti. O po to jau sieksime ir Lietuvai gėdos nedaryti“, – juokėsi Egidijus Valeiša.
Visą interviu su Egidijum ir Mindaugu žiūrėkite vaizdo grotuve.