Lietuviai apie save priminė dar penktadienį, kuomet vyko bandomasis greičio ruožas. Jame geriausią laiką – 2 min. 31,99 sek. parodė „Halls Winter Rally“ nugalėtojų Martyno Samsono ir Mindaugo Varžos duetas. Antras laikas priklausė Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko tandemui, kurie lyderiams nusileido 3,85 sek.
Pirmąją dieną ralio dalyviams teko įveikti 6 greičio ruožus. Sėkmingai įveikęs bandomąjį greičio ruožą, pirmame sportiniame greičio ruože sau nuotaiką kiek susigadino Martynas Samsonas. Jis startavo per anksti ir užsidirbo 10 sek. baudą.
Pirmąjį greičio ruožą greičiausiai įveikė estai S.Plangi ir M.Sarapuu. Nuo jų atsiliko dar vienas Estijos duetas K.Koitla su A.Otsu. Trečią poziciją užėmė latviai J.Vorobjovs ir A.Malnieks. Gauta laiko bauda M.Samsoną iš karto nubloškė į 15-ą vietą.
Po dviejų greičio ruožų į lyderių trejetą prasibrovė broliai Vaidotas ir Žygimantas Žalos. Jie šią poziciją išlaikė ir po trečio greičio ruožo.
Kuo toliau, tuo labiau tempą didino V.Švedo ir Ž.Sakalausko tandemas. Po keturių greičio ruožų jie buvo klasifikuojami trečioje vietoje ir lyderiui S.Plangi nusileido 17,82 sek.
Penktame greičio ruože greičiausias buvo M.Samsonas, kuriam šis rezultatas padėjo sugrįžti į bendros įskaitos ketvirtą vietą.
Tokį tempą uteniškis parodė ir paskutiniame pirmosios dienos greičio ruože. Jį laimėjęs vos 0,1 sek. pranašumu prieš latvį I.Vasaraudzį, M.Samsonas sugrįžo į greičiausiųjų trejetuką.
Žvelgiant į Lietuvos ralio čempionato etapo rikiuotę, pirmą poziciją po pusės varžybų užima M.Samsonas su M.Varža.
V.Švedas ir Ž.Sakalauskas lyderiams į priekį leido atitrūkti vos 0,12 sek. Trečioje pozicijoje klasifikuojami 64-ą starto numerį turėję V.ir Ž. Žalos.
Nedidelį incidentą patyrė Giedrius Notkus, kuris viename iš greičio ruožų vertėsi. Tačiau virtimas buvo švelnus ir esant mažam greičiui didelių nuostolių nepadarė.
Lenktynininkai sugaišo šiek tiek brangių sekundžių, tačiau automobilio labai neapgadino.
Sekmadienį lenktynininkų laukia dar 5 greičio ruožai. Bendras „Talsi“ ralio kilometražas siekia daugiau nei 100 kilometrų.
Visus rezultatus ir informaciją apie greičio ruožus galite rasti paspaudę šią nuorodą.