Ketvirtoji „Rallye Breslau“ varžybų diena buvo suskirstyta į du greičio ruožus – 117 ir 93 km ilgio. Tarp jų dalyviai turėjo laiko sugrįžti į bivaką trumpam sustojimui. Daugelis šia pertrauka pasinaudojo vien tam, kad mechanikai apžiūrėtų techniką po pirmojo greičio ruožo. Iš karto po to komandos pajudėjo į antrojo greičio ruožo startą.
Čia nesėkmę patyrė „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipos duetas, lenktyniaujantis motobagiu „ZFORCE 1000 Sport“. Po itin smarkaus smūgio į nepažymėtą duobę bagiui buvo pažeista pakaba – lūžo priekinė šakė ir šarnyrinė jungtis. Naktiniame greičio ruože antrą vietą klasėje pademonstravusiems Antanui ir Audronei Kanopkinams šįkart teko pamiršti apie aukštą poziciją ir spręsti, kaip apskritai pasiekti dienos finišą.
„Važiavome pirmame penkete ir vis keitėmės pozicijomis su varžovais – kilome iš penktos į pirmą, kritome vėl į penktą ir taip nuolat, nes tie, kas greitesni, darydavo navigacines klaidas, mes juos aplenkdavome, paskui jie lenkdavo mus.
Kiti dalyviai turėjo greičio pranašumą, mes turėjome navigacijos pranašumą. Buvo labai daug dulkių. Privalgėme jų pusmečiui į priekį.
Kalbant apie avariją, per kurią lūžo pakaba, tai toje vietoje pataikėme į labai didelę duobę. Vieta ten buvo pavojinga – važiuodamas 100 km/val. greičiu ten trenkiesi į pusės metro gylio ir kelių metrų ilgio duobę. Mes ten tiesiog pastatėme žvakę ir to smūgio metu tiesiog neatlaikė metalas. Kreipsimės dabar pagalbos į savo partnerius – „Perlo draudimą“. O jei rimtai, tai nieko baisaus neatsitiko, bet sugaišome laiko. Sugebėjome su diržais ir įrankiais susitvarkyti.
Ten būtų buvęs kriminalas, nes per dulkes kiti bagiai mūsų stovinčių ten tiesiog nematė. Labai ačiū netoliese buvusiems medikams, kurie iškart privažiavo prie mūsų ir norėjo padėti net ištraukti mūsų bagį, nes stovėjome tikrai pavojingoje vietoje“, – sakė Antanas Kanopkinas, kuris su žmona Audrone šiandien klasifikuoti 25-oje vietoje.
Klasės laimėtojais šiandien tapo kitos lietuvių komandos „Specialist Racing Team“ duetas Ramūnas Kembrė ir Dalius Olechnavičius. Jie artimiausią varžovą įveikė penkiomis minutėmis.
Be didesnių problemų diena klojosi „CFMOTO Factory Racing Team“ keturratininkui Adomui Gančieriui. Nors nė vieno iš greičio ruožų jis nelaimėjo, tačiau skaičiuojant bendrą dienos rezultatą atsidūrė pirmoje ATV klasės vietoje. Tai jam pasiekti padėjo stabilus abiejų greičio ruožų rezultatas, ko nepavyko pademonstruoti lietuvio oponentams.
Po finišo Adomas pasakojo, kad rezultatu yra patenkintas. Pasak sportininko, šiandien jis nesistengė važiuoti maksimaliu tempu, o tausojo techniką, mat jos dar reikės šeštadienį – paskutinę „Rallye Breslau“ važybų dieną.
„Ryte atsikėlus tikrai jautėsi nuovargis, bet vos tik išvažiavau link starto ir atsigavau. Pirmas greičio ruožas buvo suformuotas taip, kad trasoje įveikėme du ratus. Buvo mažai navigacijos, tiesiog „Baja“ principas.
Buvo įmesti keli sunkesni navigaciniai perliukai, bet daugumoje navigavau net nepristabdęs. Labai saugojau techniką. Naudojau gal 70 procentų motociklo potencialo, kad neplyštų koks diržas.
Mechanikams darbo neatvežiau. Tik profilaktiškai pakeisime diržą, peržiūrėsime pakabą ir viskas. Motociklo saugojimas, neskubėjimas tam tikruose taškuose duoda vaisių.
Energijos dar turiu, tad nekantriai laukiu paskutinės dienos. Žiūrėsime, kaip pavyks pabaigti varžybas“, – kalbėjo Adomas Gančierius.
Kitas šioje klasėje lenktyniaujantis lietuvis, „Specialist Racing Team“ ekipos narys Romualdas Karužis dieną baigė penktoje vietoje, nuo Adomo Gančieriaus atsilikęs kiek daugiau nei 12 minučių.
Sėkmingai diena klostėsi Enduro klasėje motociklu lenktyniaujančiam Andriui Liškui. Abu ketvirtosios dienos greičio ruožus jis baigė trečioje pozicijoje.
Šeštadienis – paskutinė „Rallye Breslau“ lenktynių diena. Dalyviams vėl teks lenktyniauti Drawsko Pomorskie kariniame poligone.
Dar tą patį vakarą greičiausių komandų ir jų atstovų lauks iškilminga apdovanojimo ceremonija, tačiau apie ją šiandien dar niekas negalvoja. Prieš akis – paskutiniai ir visiškai nenuspėjami 120 kilometrų.