Lietuvos autokroso čempionatas ir pirmenybės vyko tą pačią dieną, todėl čia susirinko gausus būrys lenktynininkų. Prie starto stojo beveik 50 automobilių. Sinoptikų prognozės varžybų dienai nebuvo itin palankios, tačiau guodė bent tai, kad lis tik protarpiais.
Dalyvius Sungailiškių trasa pasitiko gerokai įmirkusia danga, tad pirmieji treniruočių važiaviamai buvo panašesni į kovą dėl išlikimo. Jokio greičio ir lėtas ropojimas per purvus. Tačiau net ir važiuojant be didelio greičio galima nesunkiai apsiversti. Tai įrodė „Opel Kadett“ vairavęs Gargždų atstovas Linas Petrauskas, kuris savo saugos lankų tvirtumą išbandė pirmasis tądien.
Kiek vėliau trasa kiek pradžiuvo, padidėjo ir sportininkų demonstruojamas tempas. Varžybų metu buvo ir keletas incidentų. Vieno jų metu Paulius Šniukas su „Volkswagen Golf“ taip rėžėsi į atitvarus, kad organizatoriams teko stabdyti varžybas ir į trasą leisti sunkiąją techniką remontui atlikti. Galiausiai važiavimai buvo pratęsti tik tuomet, kai tą leido padaryti už saugumą atsakingi asmenys.
Antrame etape prie starto stojo ne tik kėbuliniai automobiliai ar bagiai, bet ir mini bagiai, kuriais varžėsi vaikai. Į pačių jauniausių dalyvių klasę susirinko keturi sportininkai – dvi mergaitės ir du berniukai.
Šiose lenktynėse geriausią rezultatą parodė ir užtikrintai nugalėjo Skaistė Prašukaitė. Antrą vietą laimėjo Matas Zavarskis. Trečiąją poziciją išplėšė Daugirdas Dungveckis, o per žingsnį nuo prizininkų pakylos liko Lėja Vareikaitė.
R-D-1600 įskaitoje, kuroje varžėsi penki dalyviai, nugalėjo Mindaugas Skiezgilas. Antrąją vietą laimėjo Valdemaras Vitkus, o trečioje pozicijoje finišavo Deividas Kusas.
D-S-1600 įskaitoje niekam šansų nepaliko itin greitas Tomas Skrodenis su „Honda Civic“. Už lyderio finišavo atitinkamai Laurynas Petraška ir Paulius Kiudys.
D-2000S klasėje itin atkakliai kovėsi Mindaugas Sidabras ir Žilvinas Motiejūnas. Tiesa, pastarasis varžybas baigė ketvirtoje vietoje ir kiek apdaužytu automobiliu, kai į jo „Honda Civic“ rėžėsi kitas lenktynininkas. Antrąją vietą iškovojo Rokas Sakalauskas, o ant trečiosios pozicijos laiptelio žengė Mindaugas Kanapackis. Varžybos nesėkmingai susiklostė Deividui Vareikai ir Mariui Kisieliui. Abiejų sportininkų „golfai“ sugedo dar lenktynių pradžioje.
R-D-2000 įskaitoje triumavo „stogą“ varžybų pradžioje patyręs, tačiau vėliau klaidų nebedaręs Linas Petrauskas. Už jo finišavo Vidmantas Poška ir Darius Valančius. Ši trijulė už prizininkų pakylos ribų paliko dar penkis oponentus.
D-Open įskaitoje geriausiai pasirodė „Audi“ vairavęs Robertas Janulis. Antrojo rezultato autoriumi tapo kojas šiame sezone dar tik apšylantis Edgaras Pauliukaitis. Trečią rezultatą pademonstravo Paulius Stadalius.
„Super Cars“ įskaitoje, kurioje startavo patys galingiausi autokroso bolidai, po atkaklios kovos pirmos vietos taurę į viršų kėlė Vytautas Petraška.
Jis įveikė antroje vietoje finišavusį konstruktorių ir lenktynininką Darių Tamašauską. Trečiąją poziciją laimėjo „Mitsubishi Lancer EVO“ pilotavęs Algimantas Glikas.
D-3A-RWD bagių klasėje užsiregistravo tik trys sportininkai, tad jie visi iš Tauragės grįžo su taurėmis. Geriausią rezultatą užfiksavo Gedas Kirdeikis, antrąją vietą laimėjo Mindaugas Kirdeikis, o trečias liko Romas Kiaulakys.
D-3A-AWD kategorijoje, kurioje lenktyniaujama visus varančiuosius ratus turinčiais bagiais, geriausiai pasirodė Andrius Lugauskas. Saulius Žunda finišavo antras, o trečią poziciją laimėjo Gintaras Morkevičius.
Komandinėje pirmenybių įskaitoje daugiausiai taškų surinko ASK „Žaibas“. Antri pagal surinktus balus – „Motorsport LT“ rinktinė. Ant trečiojo laiptelio žengė „Mūša Kross“.
Čempionate dalyvaujančių komandų įskaitoje Tauragėje greičiausi buvo Ukmergės AMSK atstovai.
Analogišką taškų skaičių surinko, tačiau pozicija žemiau klasifikuoti buvo klubo „Bolids“ lenktynininkai. Trečiosios vietos taurę į viršų kėlė „Motorsport LT“ komanda.