Ekipos pilotas Vaidotas Paškevičius po nesėkmingos dienos pasakojo, kad pirmieji technikos kaprizai pasirodė jau greičio ruožo pradžioje. Vėliau per priekinį stiklą ekipažas pamatė iš variklio skyriaus besipilančius dūmus, tačiau tai nebuvo didžiausia problema.
Pašalinęs šį gedimą duetas tęsė lenktynes, bet antroje dienos dalyje įvyko tai, kas nubraukė bet kokias viltis dar kovoti dėl rezultato – trūko paskirstymo diržas, taip sugadindamas variklį.
„Šiandien tikrai buvo ne mūsų diena. Jau nuo pat pradžių kažkas pradėjo darytis. Variklis tai užgęsta, tai netraukia. Na ir įvažiavus į pirmąsias kopas pradėjo iš po dangčio verstis juodi dūmai. Supratome, kad kažkas atsitiko. Pasirodo, kad lūžus tvirtinimui nuo kolektoriaus nukrito turbina. Tai šį gedimą susitvarkėme savo jėgomis per kokių penkiolika minučių.
Iki pirmojo etapo finišo dar pavyko pavyti nemažai varžovų, daug aplenkėme. Bet tada lenkėme vieną bagį ir padarėme labai didelį šuolį. Nusileidome labai kietai. Serviso zonos metu pakeitėme vairo kolonėlę, nes buvo lūžusi.
Tada išvažiavome į antrąjį dienos greičio ruožą. Važiavom dulkėse, bet tikrai vėl daug lenkėme ir pamažu susigrąžinome prarastas pozicijas. Tačiau tiesioje atkarpoje dingo trauka. Sustojome ir pamatėme, kad trūkęs pagrindinis diržas. Tai reiškė, kad važiuoti toliau šansų nebėra“, – apie pragarišką dieną Sacharos dykumoje pasakojo Vaidotas Paškevičius.
Nors komanda dėl tokios nesėkmės jau susikomplikavo savo situaciją kovoje dėl vietos lentelės viršūnėje, tačiau krautis lagaminų namo dar neplanuojama. Mechanikai pažadėjo, kad „Bitė“ trečiąją ralio dieną tikrai vėl važiuos.
„Šiandien nepasiekėme finišo, tai gausime daug baudos. Bet dalių turime, mechanikai rimtai nusiteikę, tai keisime agregatus ir lėksime toliau. Dabar sieksime jau nebe rezultato, o patirties. Gaila, bet ką darysi. Čia techninis sportas“, – sakė Vaidotas Paškevičius.
Trečiąją Fenikso ralio dieną dalyvių laukia daugiau nei 250 kilometrų. Iš viso per šešias lenktynių dienas Fenikso ralyje numatyta apie 1100 kilometrų.